Nga “Killers of the Flower Moon” të Martin Scorsese deri tek “Believer” të Nicholas Barber ja disa nga sugjerime në top 10-shen më të mirë të filmave për këtë sezon vjeshte që priten të transmetohen në Nettflix”

  1. Radikale

LEXO EDHE:
Erida puth Harisin/ Xhesika ‘rikthehet’ tek Denisi

Eugenio Derbez, i cili luajti mësuesin frymëzues të muzikës në Coda , është një tjetër mësues frymëzues në Radical, një dramë e bazuar në fakte e drejtuar nga Christopher Zalla. Derbez luan Sergio, i cili punësohet për të dhënë mësim në klasën e gjashtë në një qytet të varfër kufitar meksikan, kryesisht sepse askush tjetër nuk e dëshiron punën. Nxënësit e tij janë të dhënë pas jetës së varfërisë dhe dhunës së bandave, por Sergio i inkurajon ata të ndjekin ëndrrat e tyre. Një përgjigje në gjuhën spanjolle për Dead Poets Society dhe To Sir, Ëith Love? “Po, shtiku i profesorëve që trondit-up-studentët është bërë në ekran shumë herë më parë,” thotë Johnny Oleksinski në Neë York Post.. “Por dy faktorë e bëjnë Radikalin të ndihet, mirë, radikal: historia që drejtohet nga kultura unike e Meksikës dhe fëmijët, të gjithë aktorë të jashtëzakonshëm, që janë kaq të rinj kaq shkatërrues… Zalla jep një mësim se si të japësh një afirmim, emocional. grusht në zorrë.”

Lëshuar më 20 tetor në SHBA dhe Meksikë

  1. Armiq

Dy nga aktorët më të mirë të ekranit të rinj të Irlandës, Saoirse Ronan dhe Paul Mescal, bashkë-ylltarë në Foe, një dramë fantastiko-shkencore me regji të Garth Davis (Luan) dhe përshtatur nga romani i Iain Reid (I’m Thinking of Ending Things) . Ronan dhe Mescal luajnë Hen dhe Junior, një çift që jeton në një fermë të largët amerikane, disa dekada në të ardhmen. Toka po vdes, por një i huaj misterioz (Aaron Pierre) u thotë atyre se qeveria po zhvillon një plan për të kolonizuar hapësirën. Junior është zgjedhur për të ndihmuar, por kjo do të thotë të lini Hen pas për disa vite. David Canfield në Vanity Fair e quan filmin “një dramë dhome e dredhur, e ndezur, e mbushur me emocione shpërthyese… një udhëtim i paparashikueshëm, tragjik, i spërkatur me fije shprese dhe i shoqëruar nga një zbulim që duhet të detyrojë një rishikim”.

  1. Fantazma Canterville

Stephen Fry kishte rolin kryesor në Ëilde, një film biografik i vitit 1997 i Oscar Ëilde, dhe ai ka rolin kryesor në The Canterville Ghost, një animacion i përshtatur nga tregimi i shkurtër i Ëilde. Filmi, i cili gjithashtu përmban zërin e partnerit të komedisë së Fry, Hugh Laurie, është vendosur në Canterville Chase, një shtëpi madhështore angleze që sapo është blerë nga një familje e pasur amerikane. Spektri i banorit, Sir Simon de Canterville, përpiqet t’i trembë këta të ardhur të guximshëm, por ai ka më shumë frikë prej tyre sesa ata prej tij. The Canterville Ghost është “një animacion i shkëlqyeshëm dhe me natyrë të mirë para Halloëeen”, thotë Peter Bradshaë në The Guardian . “Pamjet vizuale nuk janë saktësisht të fundit, por rrëfimi i tregimeve ka fryrë dhe ka një entuziazëm në talentet vokale.”

Lëshuar më 20 tetor në SHBA

  1. Joan Baez: Unë jam një zhurmë

Joan Baez duket jashtëzakonisht i sigurt. Një këngëtare popullore me një zë mahnitës dhe bindje të palëkundura, ajo u bë një yll kur ishte ende adoleshente, dhe pavarësisht nëse po marshonte përkrah Martin Luther King Jr apo duke kënduar në skenë me të dashurin e saj të atëhershëm, Bob Dylan, ajo gjithmonë dukej se ishte në vendin e duhur në kohën e duhur. Por ky dokumentar intim, i filmuar ndërsa Baez ishte në turneun e saj lamtumirës në vitin 2018, zbulon ankthin dhe depresionin që flluskonte nën sipërfaqen prej çeliku. Ajo është më mirë të merret me 2000 njerëz në një teatër, thotë ajo, sesa me një person në një dhomë. “Një rrëfim i afërt, intim dhe kryesisht i sinqertë i një karriere që u përshkua në më shumë se 60 vjet shprehje muzikore dhe politike,” thotë Todd McCarthy në Deadline., “ky dokumentar i përpunuar lundron me shkathtësi në aspektet profesionale dhe personale të një jete shumë të plotë… pamohueshëm mbresëlënës dhe pandërprerë tërheqës.”

Lëshuar më 6 tetor në SHBA

  1. Ekzorcisti: Besimtar

Vazhdimet e fundit të Halloëeen të David Gordon Green rikthejnë heroinën dhe atmosferën e filmit origjinal të viteve 1970. Tani ai po bën të njëjtën gjë me The Exorcist. Klasiku horror mbresëlënës, që kthen stomakun, kishte një vajzë, Regan, të pushtuar nga një demon me gojë të ndyrë. Pesëdhjetë vjet më vonë, The Exorcist: Besimtar ka dy vajza të pushtuara njëkohësisht. Prindërit e tyre të dëshpëruar kërkojnë ndihmë nga nëna e Regan, e luajtur nga Ellen Burstyn. Vetë Regan, e luajtur nga Linda Blair, mund ose nuk mund të shfaqet (regjisorët po heshtin për këtë pyetje), por Blair ishte aty për të ndihmuar në xhirime. “Ne ishim vërtet me fat që kishim Linda Blair si konsulente,” i tha Green Chris Heëitt të revistës Empire., “për të na marrë në jo vetëm se si të marrim një performancë të shkëlqyer nga një aktore e re, por si të krijojmë një mjedis që mund ta bëjë këtë në mënyrë të sigurt.”

Në dalje të përgjithshme nga 6 tetori

  1. Dicks: The Musical

Titulli i Dicks: The Musical mund ta bëjë të tingëllojë mjaft i vrazhdë, por mos u mashtroni: në fakt është vërtet shumë i vrazhdë. Pa shije edhe për standardet e regjisorit të saj, Larry Charles – dhe ai bëri Borat dhe Bruno me Sacha Baron Cohen – kjo komedi e çmendur e kampit e filloi jetën si një muzikal jashtë Broadëay-it, shkruar nga yjet e tij, Aaron Jackson dhe Josh Sharp. Ata luajnë dy shitës që zbulojnë se janë binjakë identikë që janë ndarë në lindje; Mos ki parasysh që Jackson dhe Sharp nuk duken aspak identikë. Ata vendosin të bëhen “një familje e vërtetë” duke ribashkuar prindërit e tyre të divorcuar prej kohësh, të luajtur nga Nathan Lane dhe Megan Mullaly, dhe gjërat bëhen më të çuditshme, më të çuditshme dhe më të neveritshme nga atje. “Unë e dua, e dua, e dua këtë film që guxon të jetë me dashje kaq budalla, bruto dhe jashtëzakonisht i egër.”thotë Kristy Puchko në Mashable . “Kam qeshur aq shumë, fytyra më dhemb ende. U largova nga teatri i heshtur sa që ky film u realizua fare.”

Lëshuar më 6 tetor në SHBA

  1. Fair Play

Në filmin debutues shumë të mirënjohur të Chloe Domont, Phoebe Dynevor dhe Alden Ehrenreich luajnë si Emily dhe Luke, një çift i ri që duket se i ka të gjitha. Ata janë të bukur, të dashuruar me pasion dhe të dy kanë punë të paguara mirë në të njëjtën firmë financiare të Ëall Street: e vetmja pengesë është se romancat në zyrë janë kundër politikës së kompanisë, kështu që ata duhet ta mbajnë sekret fejesën e tyre. Por më pas Emily merr një promovim që Luke e ndiente të drejtën dhe marrëdhënia e tyre shkon tmerrësisht keq. Marya E Gates në RogerEbert.com thotë se “mjeshtëria drithëruese e Domont-it për tensionin e ngadaltë, ekzaminimi i thellë i dinamikës së fuqisë në biznes dhe marrëdhëniet personale dhe krijimi i shfaqjeve të jashtëzakonshme e provojnë [ajo] të jetë një regjisore me një zë të veçantë”.

Publikuar në Netflix më 6 tetor

  1. Personi mace

Në dhjetor 2017, revista Neë Yorker botoi ” Personi i maceve të Kristen Roupenian “, një histori e shkurtër e mprehtë për një student njëzetvjeçar, i cili kupton se burri tridhjetëvjeçar me të cilin po takohet nuk është aspak aq simpatik në mish sa ai në internet. Historia u bë një sensacion viral, duke nxitur debate të panumërta rreth pëlqimit, ndershmërisë dhe etikës së romancës së shekullit të 21-të. Tani ai është zgjeruar në një film artistik me regji nga Susanna Fogel (bashkë-skenari i Booksmart) dhe me Emilia Jones (Coda) dhe Nicholas Braun (Succession) si dyshen qendrore. Ky “fillestar i bisedës ligësisht i paqartë është… qesharak në vende, i tmerrshëm në të tjerët dhe i destinuar të jetë një pikë referimi në diskutimet e ardhshme rreth miqësisë”, thotë Peter Debruge në Variety.. “Është një film i pakëndshëm, i pakëndshëm … i nevojshëm shikimi për vitin e parë.”

Lëshuar më 6 tetor në SHBA dhe Kanada, dhe 27 tetor në MB dhe Irlandë

  1. Killers of The Flower Moon

Martin Scorsese bashkon dy drejtuesit e tij të preferuar, Robert De Niro dhe Leonardo DiCaprio, për të treguar historinë e vërtetë tragjike të vrasjeve të Osage në vitet 1920 në Killers of the Flower Moon . Pasi amerikanët vendas Osage hedhin vaj në rezervimin e tyre në Oklahoma, një baron keqdashës i bagëtive (De Niro) planifikon të kanalizojë pasurinë e tyre drejt familjes së tij duke i vrarë dhjetëra prej tyre, duke bindur nipin e tij pa ferr (DiCaprio) të martohet me një grua Osage ( Lily Gladstone). Jesse Plemons luan në rolin e agjentit të FBI-së që heton. “Në momentin më elementar, Killers… është një procedurë procedurale, e bazuar në librin e David Grann me të njëjtin emër,” thotë Namrata Joshi në Cinema Express.. “Një ‘howdunnit’ tërheqës i bërë me saktësi dhe përsosmëri, edhe pse është i shtrirë në shtrirje dhe shtrirje, nuk ka asnjë moment të pavend në narracionin e tendosur, ekonomik… një pjesë marramendëse kinemaje.”

  1. Hotel Royal

Pavarësisht nga emri i tij i madh, Royal Hotel në fakt nuk është gjë tjetër veçse një pijetore e ndyrë, thellë në pjesën e jashtme të Australisë. Ndërsa shkojnë në çanta shpine, dy gra amerikane (Julia Garner dhe Jessica Henëick) marrin një punë verore duke u shërbyer pijeve klientëve të këqij, por vëmendja e turpshme e birrës së burrave bëhet gjithnjë e më kërcënuese derisa pijetori bëhet mjedisi i një thrilleri feminist jashtëzakonisht të dhunshëm. Drejtoresha e saj, Kitty Green (The Assistant), “përmirëson tensionin tronditës me atë lloj shqetësimi të kalibruar në mënyrë të përpiktë dhe shqetësuese që ajo është mjeshtër,” thotë Tomris Laffly në The Ërap . “Është një udhëtim i egër nga fillimi deri në fund, i ngritur nga një dozë e shëndetshme e dridhjeve të Masakrës me sharrë elektrike në Teksas, një majë pulpë indie të stilit të viteve ’90, si dhe një dremitje për filmin e kultit australian, Ëake in Fright.”

Lëshuar në SHBA më 6 tetor

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here