Walter Elias Disney ishte një sipërmarrës, animator, shkrimtar, aktor zëri dhe producent filmi amerikan. Një pionier i industrisë amerikane të animacionit, i cili prezantoi disa zhvillime në prodhimin e karikaturave. Si prodhues filmi, Disney mban rekordin për shumicën e Çmimeve të Akademisë të fituara nga një individ, pasi ka fituar 22 Oskar nga 59 nominime. Ai u vlerësua me dy çmime Golden Globe për Arritje Speciale dhe një Çmim Emmy, ndër vlerësime të tjera. Disa nga filmat e tij janë përfshirë në Regjistrin Kombëtar të Filmit nga Biblioteka e Kongresit.
Ai u lind në Çikago në 1901, Disney zhvilloi një interes të hershëm për vizatimin. Në arsimin bazë u profilizua në klasa arti dhe siguroi punë si një ilustrues komercial në moshën 18 vjeç. Ai u transferua në Kaliforni në fillim të viteve 1920 dhe krijoi Disney Brothers Studio me vëllain e tij Roy. Me Ub Iwerks, Walt zhvilloi personazhin Mickey Mouse në 1928, konsiderohet se suksesi i tij i parë.
Ai gjithashtu bëri dhe zërin për krijimin e tij në vitet e para. Ndërsa studioja u rrit, Disney u bë më aventurier, duke prezantuar tinguj të sinkronizuar, Teknikolor me tre shirita me ngjyra të plota, karikatura me metrazh të gjatë dhe zhvillime teknike në kamera. Rezultatet, të shikuara në karakteristika të tilla si Borëbardha dhe Shtatë Xhuxhat (1937), Pinoçhio, Fantasia (të dy 1940), Dumbo (1941) dhe Bambi (1942), çuan më tej zhvillimin e filmit të animuar
Filmat e rinj të animuar dhe me veprim të drejtpërdrejtë pasuan pas Luftës së Dytë Botërore, duke përfshirë Hirushen (1950) dhe Mary Poppins (1964) kritikisht të suksesshme, kjo e fundit mori pesë Çmime të Akademisë. Disney ishte një njeri i ndrojtur, vetë-zhvlerësues dhe i pasigurt në vetvete, por arriti të krijojë një personazh publik të ngrohtë dhe largpamës.
Ai kishte standarde të larta dhe pritje të mëdha nga ata me të cilët punonte. Megjithëse ka pasur akuza se ai ishte racist ose antisemit, ato janë kundërshtuar nga shumë që e njihnin. Reputacioni i tij ndryshoi në vitet pas vdekjes, nga një furnizues i vlerave të ngrohta patriotike në një përfaqësues të imperializmit amerikan.
Ai megjithatë mbetet një figurë e rëndësishme në historinë e animacionit dhe në historinë kulturore të Shteteve të Bashkuara, ku konsiderohet si një ikonë kulturore kombëtare. Puna e tij filmike vazhdon të shfaqet dhe adaptohet; studioja dhe kompania që mban emrin e tij ruan standarde të larta në prodhimin e saj të argëtimit popullor.