Përshkrimi i një prerëse qendrore shtesë në gojën e Krishtit të Pietà (1497-1499), i mbajtur në Bazilikën e Shën Pjetrit, ka një motivim të lidhur me simbolikën fetare.
Në atë kohë prerësi i pestë në fakt përkufizohej si “dhëmbi i mëkatit” dhe zgjedhja e Mikelanxhelos për ta skalitur simbolizonte supozimin e Krishtit për të gjitha mëkatet e botës. Kjo është mbështetur nga Marco Bussagli, historian arti në Akademinë e Arteve të Bukura në Romë.
Michelangelo gjithashtu përfaqësoi “dhëmbin e mëkatit” në disa figura të Gjykimit të Fundit, por ai nuk ishte as i vetmi dhe as i pari artist që e bëri këtë. Kjo duket, për shembull, midis nofullave të djallit të përfaqësuar nga Botticelli në vizatimet e tij të Komedisë Hyjnore. Rasti më i vjetër u gjet në Pietà të pikturuar nga Lorenzo Salimbeni, i cili jetoi midis shekujve 14 dhe 15.