<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>
Categories: KËSHILLAShëndet

Ky ushqim zbret nivelin e sheqerit në gjak

Shkencëtarët nga Universiteti i Nevadës, Las Vegas kryen një eksperiment që zbuloi se patatet, një ushqim që zakonisht është i ndaluar për njerëzit me diabet të tipit 2, në fakt ul nivelin e sheqerit në gjak.

Për më tepër, kur hanë patate, pacientët mund të presin edhe të humbin peshë. Përveç kësaj, kjo perime përmirëson punën e zemrës.

Shkencëtarët përfshinë 24 njerëz në hulumtim, të gjithë me diagnozë të diabetit të tipit 2, një gjysma hante patate të pjekura me lëkurë çdo ditë, ndërsa gjysma tjetër konsumonte oriz. Pas 12 javësh, pjesëmarrësit që hëngrën patate panë një rënie të moderuar të niveleve të glukozës në gjak. Përveç kësaj, ata humbën centimetra në bel dhe rrahjet e tyre të zemrës u kthyen në normale.

Shkencëtarët kanë arritur në përfundimin se është thelbësore të hani patatet me lëkurë. Është e rëndësishme ta piqni në furrë dhe t’i shtoni pak kripë, shkruan Index.hr.

“Patatet janë një ushqim shumë i gjithanshëm dhe mund të hahen me shumicën e ushqimeve. Unë këshilloj që të mos hiqet lëkura sepse është e pasur me kalium dhe humbet kur patatja gatuhet me lëkurë”, tha autorja e studimit Neda Akhavan, profesoreshë shkencat ushqyese në Universitetin e Nevadës, i cili zakonisht studion ushqimet e stigmatizuara.

“Shumë janë të shokuar kur mësojnë se patatet kanë më shumë kalium se bananet. Besoni apo jo, patatet e pjekura janë një nga ushqimet më të ngopura të konsumuara në dietën perëndimore. Dhe kur hahen të pjekura, rrit aftësinë tonë për t’u ndjerë të ngopur gjatë gjithë ditës “, shtoi ajo.

Akhavan synon të zgjerojë studimin në muajt e ardhshëm për të përfshirë një popullsi më të madhe dhe më të larmishme pjesëmarrësish dhe për të përfshirë patatet në dietën mesdhetare.

admin admin

Recent Posts

Si të dallosh herët sëmundjen e mëlçisë?

    Mëlçia jonë ndeshet çdo ditë me një sërë substancash, shumë prej të cilave…

1 day ago

Tetë shenja në gojë që mund të jenë simptoma të diabetit

    Diabeti mund të mbetet i pazbuluar për shumë vite, sepse nivelet e larta…

2 days ago

Përse shumë njerëz po vendosin letra higjienike në frigorifer: Kur të dëgjoni arsyen, do të bëni të njëjtën

    Nëse nuk jeni në dijeni, letra higjienike në historinë e frigoriferit, sado e…

2 days ago

Keni hapur llogari të rreme? Kujdes, mund të ndiqeni penalisht…

Profilet e rreme që fshihen pas identiteteve të sajuara, mesazhe kërcënuese, shantazh, fyerje e gjuhë…

2 days ago

Keni mace në shtëpi? Ky rregull i ri mund t’ju kushtojë shtrenjtë

  Mijëra pronarë macesh në Britani rrezikojnë gjoba të majme, pasi rregullat e reja për…

2 days ago

Ligji i ri, kur hiqet patenta përjetë për shoferët problematikë

    Kanë hyrë në fuqi ndryshimet në Kodin Rrugor, të cilat ashpërsojnë masat ndaj…

2 days ago