<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>
Categories: KËSHILLAShëndet

Konsumoni arra kundër diabetit dhe kolesterolit

Konsumimi i arrave ndihmon njerëzit të cilët rrezikojnë të preken nga diabeti apo kolesteroli.

Arrat janë të pasura me folate, vitaminë E dhe shumë yndyrna të mira, por edhe pse janë të larta në kalori, ato nuk kontribuojnë në shtimin e peshës.

Hulumtuesit në Universitetin kërkimor të Yale, përcaktuan nëse konsumimi i arrave mund të ndihmojë njerëzit, të cilët rrezikojnë të preken nga diabeti apo kolesteroli.

Hulumtuesit morën në studim 112 njerëz të moshës 25 deri 75, ku 70% e tyre ishin femra dhe i ndanë në dy grupe.

Njerëzit në të dy grupet konsumuan arra çdo ditë duke ndjekur dieta të ndryshme ushqimore. Të dy grupet konsumuan arra për gjashtë muaj dhe vazhduan dietën e tyre të zakonshme, pa arra për gjashtë muaj të tjerë.

Ata vizituan qendrat klinike çdo tre muaj, u peshuan si dhe matën nivelet e presionit të gjakut, kolesterolit dhe sheqerit në gjak.

Studiuesit zbuluan se niveli i kolesterolit LDL (të keq) ra ndjeshëm kur pjesëmarrësit në studim hanin një grusht arra çdo ditë. Për më tepër, pesha e tyre mbeti e qëndrueshme në të dy muajt. Konsumimi i arrave nuk kishte efekt mbi nivelet e sheqerit në gjak ose në nivelin e presionit të gjakut. Studimi është publikuar në internet në 23 nëntor 2015 nga “Open Diabetes Research and Care”.

Ata dolën në konkluzionet se arrat janë të shëndetshme dhe nëse jeni duke u përpjekur të ulni kolesterolin, një grusht arra në ditë ia vlen t’i provoni.

admin admin

Recent Posts

Shkencëtarët rusë: Vaksina kundër hantavirusit mund të kërkojë vite për t’u zhvilluar

  Një vaksinë kundër hantavirusit mund të zhvillohet në të ardhmen, por procesi i plotë…

9 hours ago

Eklipsi diellor më i gjatë i këtij shekulli po vjen dhe do të zgjasë më shumë se gjashtë minuta

  Eklipsi total diellor që do të ndodhë më 2 gusht 2027, do të jetë…

10 hours ago

Bankat e rrisin në 5 euro tarifën për pagesa brenda bankës

  Bankat në Kosovë e kanë ngritur në 5 euro tarifën për pagesat që qytetarët…

10 hours ago

Lodhjet e marramendjet e shpeshta, çfarë mund të tregojnë për shëndetin

    Sistemi nervor autonom kontrollon funksione jetike për të cilat zakonisht nuk mendojmë, si…

1 day ago

Në këtë ditë fillon faza e dytë e dezinsektimit në Prishtinë

  Komuna e Prishtinës ka njoftuar se nga 15 qershori do të fillojë fazën e…

1 day ago

Çfarë u ndodh veshkave kur jeni të dehidratuar?

  Nëse jeni shqetësuar ndonjëherë për shëndetin e zemrës ose të tretjes, është koha t’i…

1 day ago