<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>

Vitamina D: Cila sasi është e tepërt për konsum?

Vitamina D është thelbësore për një mori funksionesh trupore, përfshirë forcimin e eshtrave dhe muskujve dhe lehtësimin e funksionit të duhur nervor.

Shumica e njerëzve nuk marrin mjaftueshëm vitaminë D nga rrezet e diellit dhe duhet të marrin suplemente, por në të vërtetë mund të merrni shumë gjëra të mira kur bëhet fjalë për D.

Në një studim të fundit kanadez, studiuesit matën densitetin e kockave te pjesëmarrësit që merrnin 0.1mg ose 0.24 mg të vitaminës D çdo ditë.

Gjatë tre viteve, dendësia minerale e eshtrave në të vërtetë ra më së shumti në grupin që merrte dozën më të lartë, duke ardhur me humbje prej 3.6 përqind në përgjithësi, krahasuar me grupin 0.1 gram, i cili pati një rënie prej 1.4 përqind.

“Rezultatet tona rrisin mundësinë e dëmtimit me doza më të larta të vitaminës D,” thotë David Hanley, M.D., endokrinolog në Universitetin e Calgary dhe një studiues kryesor në studim. “Në të rriturit e shëndetshëm që nuk janë të mangët, doza në ose mbi 0.25mg në ditë nuk japin ndonjë përfitim tjetër për shëndetin e kockave.”

Qëndroni kursin duke marrë 0.15mg të rekomanduara çdo ditë, dhe zgjidhni shtesa që përmbajnë vitaminë D3 (kolecalciferol) sesa D2 (ergocalciferol).

D3 është ajo që trupi e bën natyrshëm në përgjigje të ekspozimit të rrezeve të diellit, thotë Hanley.

postbck postbck

Recent Posts

ÇFARË MUND TA KËRCËNOJË EVROPËN? OBSH identifikon kërcënimet e ardhshme pandemike

  OBSH-ja ka identifikuar familjet virale me rrezikshmërinë më të lartë për shkak të karakteristikave…

6 hours ago

Gjethet ‘magjike’ të fikut, ja si mund t’i përdorni kundër diabetit ose për heqjen e kallove!

  Eksperti i bimëve mjekësore, Ylli Merja, në emisionin “Rreze Dielli” në Report TV, shpjegoi…

6 hours ago

Pagat mesatare në gjithë Evropën: Cilat vende kanë pagat më të larta dhe më të ulëta

  Të ardhurat mesatare në Evropë do të ndryshojnë ndjeshëm në vitin 2026. Kur merret…

7 hours ago

Po ngarkoni pjatalarësen gabim! Si ta bëni saktë..

  Shumë njerëz e shohin larjen e enëve si një detyrë të lodhshme – dhe…

8 hours ago

Sa e rrezikshme është të flesh me kondicionerin ndezur?

  Kur shtëpitë tona nxehen aq shumë gjatë ditës sa nuk mund t’i freskojmë vetëm…

8 hours ago

Blloku A4 ndalet sonte në mesnatë, ja çfarë njofton KEK

  Korporata Energjetike e Kosovës ka bërë të ditur se në kuadër të aktiviteteve të…

8 hours ago