Pirja e ujit nuk bën asnjë ndryshim në simptomat e një nate të kaluar plotë me alkool, thuhet në një studim të kryer mbi studentët, raporton “Female First”.
Uji rekomandohet për të ndihmuar përballjen me efekte të dehjes, por studimi tregon se në fakt uji s’ bën asnjë ndryshim te pirja e tepërt e alkoolit.
Shkencëtarët e Universitetit të Utrechtit në Holandë studiuan te studentët që festonin dhe regjistruan simptome të “hangoverit” te ata që pinin ujë para se të dilnin dhe ata që nuk pinin.
Rezultatet treguan se ata që konsumuan ujë kishin ende të njëjtat nivele të kokëdhembjes, lodhjes dhe përzierjes, si ata që nuk pinin ujë.
“Konsumimi i ujit gjatë ose menjëherë pas një nate me alkool nuk është efikas në parandalim të ‘hangoverit’”, thuhet në studimin që është publikuar në revistën “Alcohol”.
Një vaksinë kundër hantavirusit mund të zhvillohet në të ardhmen, por procesi i plotë…
Eklipsi total diellor që do të ndodhë më 2 gusht 2027, do të jetë…
Bankat në Kosovë e kanë ngritur në 5 euro tarifën për pagesat që qytetarët…
Sistemi nervor autonom kontrollon funksione jetike për të cilat zakonisht nuk mendojmë, si…
Komuna e Prishtinës ka njoftuar se nga 15 qershori do të fillojë fazën e…
Nëse jeni shqetësuar ndonjëherë për shëndetin e zemrës ose të tretjes, është koha t’i…