<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>
Categories: KËSHILLAShëndet

Peshku më i mirë kundër yndyrës së tepërt

Salmoni njihet si peshk shumë i shëndetshëm pasi që është i pasur me acidin yndyror omega3.

Ky acid mbron organizmin nga formimi i kolesterinës, e cila mund të bllokojë enët e gjakut duke mos e lënë atë të qarkullojë si duhet dhe si pasojë mund të krijojë ndonjë sëmundje të zemrës.

Salmoni njihet si burim i mirë i kaliumit, i cili është një mineral i rëndësishëm që balancon presionin e gjakut për t’i ndihmuar shëndetit të zemrës.

Dietologët rekomandojnë që salmoni të futet në ushqimet që njerëzit i konsumojnë rregullisht, pasi që studimet kanë treguar rezultate pozitive, raporton Daily Mail.

Një studim që është bërë së fundmi në Universitetin e Colorados është gjetur se salmoni përmban katër faktorë që mund të zvogëlojnë rrezikun nga lloji i keq i kolesterinës.

Studimi që i publikua në “Journal of Nutrition” ka kërkuar nga 41 pjesëmarrës të ushqehen me dietën mesdhetare, e cila përfshin salmon, drithëra të plota dhe fruta e perime.
Pjesëmarrësit që ishin me mbipeshë u testuan para dhe pas studimit. Ata që hëngrën më shumë salmon patën rezultate të mira të analizave si dhe peshë më të ulët pasi kishin ndjekur dietën mesdhetare.

Studimi ka treguar se vlerat ushqyese që gjenden në salmon zvogëlojnë rrezikun nga sëmundjet e ndryshme e sidomos nga kolesterina e lartë e cila mund të ndikoi për të keq tek tensioni i lartë i gjakut si dhe të shkaktojë sëmundje të zemrës.

Salmoni më i shëndetshëm konsiderohet ai i Oqeanit Paqësor.

admin admin

Recent Posts

Ja sa lëng limoni duhet të përdorni për pastrimin e veshkave

    Një limon i plotë përmban 139 për qind të dozës së rekomanduar të…

2 days ago

Si të dallosh herët sëmundjen e mëlçisë?

    Mëlçia jonë ndeshet çdo ditë me një sërë substancash, shumë prej të cilave…

5 days ago

Tetë shenja në gojë që mund të jenë simptoma të diabetit

    Diabeti mund të mbetet i pazbuluar për shumë vite, sepse nivelet e larta…

5 days ago

Përse shumë njerëz po vendosin letra higjienike në frigorifer: Kur të dëgjoni arsyen, do të bëni të njëjtën

    Nëse nuk jeni në dijeni, letra higjienike në historinë e frigoriferit, sado e…

5 days ago

Keni hapur llogari të rreme? Kujdes, mund të ndiqeni penalisht…

Profilet e rreme që fshihen pas identiteteve të sajuara, mesazhe kërcënuese, shantazh, fyerje e gjuhë…

5 days ago

Keni mace në shtëpi? Ky rregull i ri mund t’ju kushtojë shtrenjtë

  Mijëra pronarë macesh në Britani rrezikojnë gjoba të majme, pasi rregullat e reja për…

5 days ago