<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>
Categories: KËSHILLA

Pijet që ulin rrezikun e vdekjes së parakohshme

Kombinimi i kafesë dhe çajit jeshil jep rezultate pozitive kur bëhet fjalë për shëndetin e personave me diabet të tipit 2, thonë ekspertët nga Japonia.

 Kombinimi i propozuar potencialisht zvogëlon rrezikun e vdekshmërisë dhe është e nevojshme që kjo pije të konsumohet të paktën një herë në ditë.

Një studim i ri i kryer në Universitetin Kyushu, si dhe në Spitalin Hakujiuji, ku studiuesit shikuan se si konsumimi i çajit jeshil ndikon tek njerëzit që tashmë kanë diabet, dha rezultate pozitive. Ata studiuan 4,923 të anketuar, mosha mesatare e të cilëve ishte 66 vjeç dhe hulumtimi zgjati rreth pesë vjet.

Studiuesit zbuluan se njerëzit që pinin më shumë se katër filxhanë çaj jeshil në ditë kishin një rrezik 40 për qind më të ulët të vdekjes pas përfundimit të studimit. Ashtu si çaji jeshil dhe kafeja, ai ka një efekt në uljen e rrezikut të zhvillimit të diabetit. Studimi u publikua nga revista “BMJ Open Diabetes Research&Care.

“Kombinimi i çajit jeshil dhe kafesë uli ndjeshëm vdekshmërinë, deri në 63 për qind”, deklaruan studiuesit. Ata që pinin katër ose më shumë filxhanë çaj, dy ose më shumë filxhanë kafe kishin rezultatet më të mira. Ekspertët rekomandojnë që të pini kafe dhe çaj jeshil pa shtuar sheqer apo qumësht në mënyrë që efekti të jetë i plotë./

InForCulture

Recent Posts

Si të dallosh herët sëmundjen e mëlçisë?

    Mëlçia jonë ndeshet çdo ditë me një sërë substancash, shumë prej të cilave…

1 day ago

Tetë shenja në gojë që mund të jenë simptoma të diabetit

    Diabeti mund të mbetet i pazbuluar për shumë vite, sepse nivelet e larta…

2 days ago

Përse shumë njerëz po vendosin letra higjienike në frigorifer: Kur të dëgjoni arsyen, do të bëni të njëjtën

    Nëse nuk jeni në dijeni, letra higjienike në historinë e frigoriferit, sado e…

2 days ago

Keni hapur llogari të rreme? Kujdes, mund të ndiqeni penalisht…

Profilet e rreme që fshihen pas identiteteve të sajuara, mesazhe kërcënuese, shantazh, fyerje e gjuhë…

2 days ago

Keni mace në shtëpi? Ky rregull i ri mund t’ju kushtojë shtrenjtë

  Mijëra pronarë macesh në Britani rrezikojnë gjoba të majme, pasi rregullat e reja për…

2 days ago

Ligji i ri, kur hiqet patenta përjetë për shoferët problematikë

    Kanë hyrë në fuqi ndryshimet në Kodin Rrugor, të cilat ashpërsojnë masat ndaj…

2 days ago