Një studim i ri ka zbuluar se pijet e gazuara mund të rrisin rrezikun e kancerit të mëlçisë. Sipas studimit të paraqitur në takimin vjetor të Shoqatës Amerikane për Ushqyerjen, qoftë dhe një pije e gazuar në ditë rrit rrezikun për t’u prekur nga kjo sëmundje, sipas Insider.
Studiuesit nga institucione të shumta, shikuan të dhëna nga 90,504 gra në postmenopauzë, të moshës 50 deri në 79 vjeç, të cilat i ndoqën për 19 vjet. Ata donin të shihnin nëse ekzistonte një model midis konsumimit të pijeve me sheqer, si pijet e gazuara dhe frutave, dhe rrezikut të kancerit
Ata zbuluan se gratë që konsumonin të paktën një pije të ëmbël në ditë kishin 73% më shumë gjasa të zhvillonin kancer të mëlçisë sesa gratë që pinin tre ose më pak pije të ëmbla në muaj. Gratë që pinin një ose më shumë pije të ëmbla çdo ditë kishin një rrezik 78% më të lartë, sipas të dhënave.
Kanceri i mëlçisë është forma e 6-të më e zakonshme e kancerit të diagnostikuar në mbarë botën, sipas World Cancer Research Fund International, dhe të dyja rastet dhe vdekjet e lidhura me to janë në rritje, sipas Shoqatës Amerikane të Kancerit.
Sistemi nervor autonom kontrollon funksione jetike për të cilat zakonisht nuk mendojmë, si…
Komuna e Prishtinës ka njoftuar se nga 15 qershori do të fillojë fazën e…
Nëse jeni shqetësuar ndonjëherë për shëndetin e zemrës ose të tretjes, është koha t’i…
Kuzhina është ndoshta ambienti më i ngarkuar në një shtëpi, ku ndodhin lloj-lloj aktivitetesh,…
Një punë e pazakontë, por shumë e paguar, po tërheq vëmendjen në…
Më shumë se gjysmë shekulli më parë, Volkswagen Golf solli revolucion të vërtetë në…