Në vend të patatinave apo ndonjë ushqimi tjetër të shpejtë për të kaluar kohën, zgjidhni rrushin. Sipas një studimi të ri, fruti i shijshëm ka vetinë të ulë rrezikun për atak ose infarkt në zemër.
Arsyeja e gjithë kësaj janë vlerat ushqyese me të cilat rrushi është i ngopur. I quajtur edhe “superushqim”, në të gjenden lëndë që ulin kolesterolin dhe rrisin florën e zorrëve.
Një skuadër shkencëtarësh studioi 19 njerëz të grupmoshave 21-55 vjeç që iu kërkua të konsumonin rreth 40 kokrra rrush në ditë. Brenda një muaji, mikrobioma e zorrëve të tyre tregoi një diferencë të madhe të shtimit të baktereve të mira. Në gjak, kolesteroli tregoi vlera 8% më të ulëta dhe vlerat të rritura të një bakteri që djeg sheqernat dhe kolesterolin.
Sigurisht, studimi nuk sugjeron që të hani rrush për t’u ngopur, por është gjithnjë më mirë se sa një pako me ushqime të procesuara.
Një vaksinë kundër hantavirusit mund të zhvillohet në të ardhmen, por procesi i plotë…
Eklipsi total diellor që do të ndodhë më 2 gusht 2027, do të jetë…
Bankat në Kosovë e kanë ngritur në 5 euro tarifën për pagesat që qytetarët…
Sistemi nervor autonom kontrollon funksione jetike për të cilat zakonisht nuk mendojmë, si…
Komuna e Prishtinës ka njoftuar se nga 15 qershori do të fillojë fazën e…
Nëse jeni shqetësuar ndonjëherë për shëndetin e zemrës ose të tretjes, është koha t’i…