<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>

Nëse konsumoni këtë pije, ju ulni rrezikun për të pasur një goditje në tru

Konsumimi i rregullt i kafesë ose çajit duket se lidhet me një rrezik më të ulët të përgjithshëm të goditjes në tru dhe demencës, sipas një studimi të ri shkencor kinez. Gjithashtu, në veçanti, konsumimi i kafesë lidhet me një shans më të ulët të demencës pas një goditjeje.

Goditjet në tru janë përgjegjëse për rreth 10% të vdekjeve në mbarë botën. Simptomat e demencës ndonjëherë shfaqen për herë të parë pas një goditjeje, megjithëse ka shumë shkaqe të tjera të demencës (më së shpeshti sëmundja e Alzheimerit).LEXO

Studiuesit në Universitetin Mjekësor Tianjin, të cilët publikuan studimin në revistën mjekësore PLoS Medicine, analizuan të dhënat nga 365,682 njerëz të moshës 50 deri në 74 vjeç, nga të cilët 5,079 zhvilluan demencë dhe 10,053 pësuan të paktën një goditje gjatë studimit. u zhvillua gjatë një dekade (2010 -2020).

Ata që pinin 2-3 filxhanë kafe ose 3-5 filxhanë çaj në ditë ose një kombinim i 4-6 filxhanë kafe dhe çaj, u zbulua se kishin rrezikun më të ulët të goditjes në tru ose demencës. Ata që pinin 2-3 kafe dhe 2-3 çajra në ditë, mesatarisht, kishin 32% më pak rrezik për goditje në tru dhe 28% më pak rrezik për demencë, krahasuar me ata që nuk pinin fare kafe dhe çaj.

Studiuesit arritën në përfundimin se “konsumimi i moderuar i kafesë dhe çajit vetëm ose në kombinim është i lidhur me një rrezik më të ulët të goditjes në tru dhe demencës”.

postbck postbck

Recent Posts

Ja sa lëng limoni duhet të përdorni për pastrimin e veshkave

    Një limon i plotë përmban 139 për qind të dozës së rekomanduar të…

7 hours ago

Si të dallosh herët sëmundjen e mëlçisë?

    Mëlçia jonë ndeshet çdo ditë me një sërë substancash, shumë prej të cilave…

3 days ago

Tetë shenja në gojë që mund të jenë simptoma të diabetit

    Diabeti mund të mbetet i pazbuluar për shumë vite, sepse nivelet e larta…

3 days ago

Përse shumë njerëz po vendosin letra higjienike në frigorifer: Kur të dëgjoni arsyen, do të bëni të njëjtën

    Nëse nuk jeni në dijeni, letra higjienike në historinë e frigoriferit, sado e…

3 days ago

Keni hapur llogari të rreme? Kujdes, mund të ndiqeni penalisht…

Profilet e rreme që fshihen pas identiteteve të sajuara, mesazhe kërcënuese, shantazh, fyerje e gjuhë…

3 days ago

Keni mace në shtëpi? Ky rregull i ri mund t’ju kushtojë shtrenjtë

  Mijëra pronarë macesh në Britani rrezikojnë gjoba të majme, pasi rregullat e reja për…

3 days ago