<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>

Shumë përfitime shëndetësore/ Tri arsye për të ngrënë qepë më shpesh

Qepët kanë shumë përfitime të rëndësishme shëndetësore kryesisht për shkak të përmbajtjes së tyre të lartë të antioksidantëve të fuqishëm. Ato gatuhen në shumë mënyra të ndryshme ndërsa qepët e gjalla janë të pasura me fibra, proteina, sheqerna, karbohidrate dhe yndyrna.

Ato përmbajnë gjithashtu përbërje të tilla si quercetin dhe sulfate, të cilat mund të ndihmojnë në uljen e presionit të gjakut, të përmirësojnë shëndetin e zemrës, të luftojnë kancerin dhe të parandalojnë krijimin e mpiksjeve të gjakut.

Këtu janë tre arsye për të ngrënë qepë më shpesh edhe nëse nuk jeni adhurues i shijes së tyre:

Përmirësoni shëndetin e kockave: Qepët rrisin dendësinë e kockave, veçanërisht tek gratë pas menopauzës. Ato gjithashtu ndihmojnë në uljen e rrezikut të osteoporozës.

Rregulloni nivelet e sheqerit në gjak: Studimet tregojnë se konsumimi i 100 gramëve në ditë mund të ulë ndjeshëm nivelet e sheqerit në gjak tek njerëzit me diabet të tipit 2. Studiuesit kanë zbuluar se qepët mund të kenë përfitime të ngjashme për njerëzit me diabet të tipit 2. 1.

Parandaloni kancerin: Studimet kanë treguar se konsumi i lartë i qepëve mund të ndihmojë në zvogëlimin e rrezikut të shumë kancereve, të tilla si gjiri dhe prostata. Qepët parandalojnë përhapjen e pakontrolluar të qelizave në trup.

postbck postbck

Recent Posts

Shkencëtarët rusë: Vaksina kundër hantavirusit mund të kërkojë vite për t’u zhvilluar

  Një vaksinë kundër hantavirusit mund të zhvillohet në të ardhmen, por procesi i plotë…

4 hours ago

Eklipsi diellor më i gjatë i këtij shekulli po vjen dhe do të zgjasë më shumë se gjashtë minuta

  Eklipsi total diellor që do të ndodhë më 2 gusht 2027, do të jetë…

5 hours ago

Bankat e rrisin në 5 euro tarifën për pagesa brenda bankës

  Bankat në Kosovë e kanë ngritur në 5 euro tarifën për pagesat që qytetarët…

5 hours ago

Lodhjet e marramendjet e shpeshta, çfarë mund të tregojnë për shëndetin

    Sistemi nervor autonom kontrollon funksione jetike për të cilat zakonisht nuk mendojmë, si…

1 day ago

Në këtë ditë fillon faza e dytë e dezinsektimit në Prishtinë

  Komuna e Prishtinës ka njoftuar se nga 15 qershori do të fillojë fazën e…

1 day ago

Çfarë u ndodh veshkave kur jeni të dehidratuar?

  Nëse jeni shqetësuar ndonjëherë për shëndetin e zemrës ose të tretjes, është koha t’i…

1 day ago