<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>
Categories: KËSHILLAShëndet

Kush mund të përfitojë nga marrja e suplementeve të vajit të peshkut?

Në debatin e gjatë nëse suplementet e vajit të peshkut janë të mira apo të këqija, kërkimet e reja mbi efektivitetin e tyre në parandalimin e demencës ofrojnë rezultate të përziera.

Ekspertët e neurologjisë në Universitetin e Shëndetit dhe Shkencës në Oregon (OHSU) thonë se shumica e të moshuarve ndoshta nuk do të përfitojnë nga suplementet e vajit të peshkut, por ato mund të jenë të dobishme për njerëzit me një predispozicion gjenetik ndaj sëmundjes sw Alzheimerit.

Studimi, i publikuar në JAMA Network Open, ndoqi 102 persona të shëndetshëm që nuk kishin demencë dhe ishin më të vjetër se 75 vjeç. Në fillim, ata kishin nivele relativisht të larta të lezioneve të lëndës së bardhë të trurit, një faktor rreziku për çmendurinë dhe nivele relativisht të ulëta të acideve yndyrore omega-3 miqësore për trurin që gjenden në vajin e peshkut, shkruan Index.hr.

Gjysma e pjesëmarrësve morën çdo ditë suplemente të vajit të peshkut të pasura me omega-3, ndërsa pjesa tjetër morën placebo vaj sojë. Pjesëmarrësit iu nënshtruan skanimeve në fillim dhe në fund të studimit tre-vjeçar për të vlerësuar ndryshimet në lezione. Në shumicën e rasteve, nuk kishte dallim statistikisht domethënës midis grupeve të vajit të peshkut dhe placebo.

“Unë nuk mendoj se është i dëmshëm, por nuk do të thosha se duhet të merrni vaj peshku për të parandaluar demencën”, tha autorja e studimit Lynne Shinto, një profesoreshw e neurologjisë në Shkollën e Mjekësisë OHSU.

Nevojiten kërkime të mëtejshme

Megjithatë, shkencëtarët e OHSU zbuluan se transportuesit e gjenit APOE4 që morën vaj peshku përjetuan një reduktim dramatik në ndarjen e qelizave nervore në tru. Ndryshimi ishte i dukshëm tashmë një vit pas fillimit të trajtimit me vaj peshku.

Tani studiuesit po bëjnë thirrje për një provë më të madhe dhe më të larmishme për të testuar efektin e vajit të peshkut te njerëzit me APOE4, i cili është një faktor i madh rreziku gjenetik për sëmundjen e Alzheimerit.

admin admin

Recent Posts

Si të dallosh herët sëmundjen e mëlçisë?

    Mëlçia jonë ndeshet çdo ditë me një sërë substancash, shumë prej të cilave…

2 days ago

Tetë shenja në gojë që mund të jenë simptoma të diabetit

    Diabeti mund të mbetet i pazbuluar për shumë vite, sepse nivelet e larta…

2 days ago

Përse shumë njerëz po vendosin letra higjienike në frigorifer: Kur të dëgjoni arsyen, do të bëni të njëjtën

    Nëse nuk jeni në dijeni, letra higjienike në historinë e frigoriferit, sado e…

2 days ago

Keni hapur llogari të rreme? Kujdes, mund të ndiqeni penalisht…

Profilet e rreme që fshihen pas identiteteve të sajuara, mesazhe kërcënuese, shantazh, fyerje e gjuhë…

2 days ago

Keni mace në shtëpi? Ky rregull i ri mund t’ju kushtojë shtrenjtë

  Mijëra pronarë macesh në Britani rrezikojnë gjoba të majme, pasi rregullat e reja për…

2 days ago

Ligji i ri, kur hiqet patenta përjetë për shoferët problematikë

    Kanë hyrë në fuqi ndryshimet në Kodin Rrugor, të cilat ashpërsojnë masat ndaj…

2 days ago