<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>
Categories: KËSHILLAShëndet

Frutat që nuk duhen qëruar para se t’i hani: Përfitimet e papritura për shëndetin

A e keni zakon të qëroni frutat para se t’i hani?

Ndonëse kjo mund të duket si një praktikë e zakonshme për higjienë ose shije, studimet tregojnë se në disa raste, lëkura e frutave është e mbushur me përfitime të mëdha ushqyese.

Sipas një studimi të kryer nga American Journal of Clinical Nutrition, lëkura e disa frutave përmban fibra, vitamina dhe antioksidantë të cilat mungojnë në pjesën e brendshme.

Ja disa nga frutat që nuk duhen qëruar para konsumimit dhe përfitimet që ato ofrojnë:

Mollët: Sipas studimit, lëkura e mollës është e pasur me fibra dhe një antioksidant të quajtur quercetin, i cili ndihmon në uljen e inflamacionit dhe përmirësimin e funksionit të zemrës. Një mollë e qëruar humbet deri në 50% të fibrave të saj, të cilat janë të rëndësishme për tretjen dhe kontrollin e peshës.

Dardhat: Dardhat kanë lëkurë të butë dhe të ngrënshme, e cila përmban një sasi të madhe të fibrave dhe vitaminës C. Studimi tregon se shumica e përbërësve ushqyes ndodhen në lëkurë, duke e bërë atë një pjesë thelbësore për shëndetin e përgjithshëm.

Kiwifruit: Ndonëse lëkura e kiwi-t është më e ashpër dhe jo e preferuar për të gjithë, ajo është e pasur me fibra dhe antioksidantë. Nëse e lani mirë, mund ta konsumoni atë për një shtesë të ndjeshme fibrash dhe përbërësve ushqyes.

Kastraveci: Lëkura e kastravecit është e pasur me vitamina dhe minerale, përfshirë vitaminën K dhe magnezin. Për më tepër, lëkura përmban shumicën e fibrave dhe antioksidantëve që ndihmojnë në përmirësimin e shëndetit të lëkurës dhe sistemit tretës.

Ekspertët rekomandojnë që përpara konsumimit të frutave me lëkurë, ato duhet të pastrohen mirë për të hequr mbetjet e pesticideve ose ndotësve të tjerë. Përfitimet ushqimore që ofron lëkura e këtyre frutave janë të pamohueshme dhe konsumimi i tyre pa qëruar mund të ndihmojë në ruajtjen e një diete të shëndetshme dhe të balancuar.

admin admin

Recent Posts

Ja sa lëng limoni duhet të përdorni për pastrimin e veshkave

    Një limon i plotë përmban 139 për qind të dozës së rekomanduar të…

2 days ago

Si të dallosh herët sëmundjen e mëlçisë?

    Mëlçia jonë ndeshet çdo ditë me një sërë substancash, shumë prej të cilave…

5 days ago

Tetë shenja në gojë që mund të jenë simptoma të diabetit

    Diabeti mund të mbetet i pazbuluar për shumë vite, sepse nivelet e larta…

5 days ago

Përse shumë njerëz po vendosin letra higjienike në frigorifer: Kur të dëgjoni arsyen, do të bëni të njëjtën

    Nëse nuk jeni në dijeni, letra higjienike në historinë e frigoriferit, sado e…

5 days ago

Keni hapur llogari të rreme? Kujdes, mund të ndiqeni penalisht…

Profilet e rreme që fshihen pas identiteteve të sajuara, mesazhe kërcënuese, shantazh, fyerje e gjuhë…

5 days ago

Keni mace në shtëpi? Ky rregull i ri mund t’ju kushtojë shtrenjtë

  Mijëra pronarë macesh në Britani rrezikojnë gjoba të majme, pasi rregullat e reja për…

5 days ago