Alkooli është i dëmshëm për shëndetin tonë, por një studim i ri ka zbuluar se faktikisht kjo pije mund t’i shkaktojë shtatë lloje kanceri.
Konsumimi i alkoolit, qoftë edhe në sasi të vogla, shton shanset për zhvillimin e kancerit të gojës, fytit, ezofagut, mëlçisë, zorrëve, zorrës së trashë dhe gjirit.
Studimi, i cili është publikuar në revistën ‘Journal of Addiction’, ka mësuar se alkooli vlerësohet t’i ketë shkaktuar rreth gjysmë milioni vdekje nga kanceri vetëm përgjatë vitit 2012.
Veç llojeve të sipërpërmendura të kancerit, hulumtimet sugjerojnë se alkooli mund ta zhvillojë edhe kancerin në lëkurë, prostatë dhe në pankreas.
Dhimbja e barkut para nisjes për në shkollë nuk është gjithmonë shenjë e problemeve…
Ndodh që gjatë natës të zgjoheni e të shihni se jeni djersitur shumë. Kjo…
Shumë njerëz vuajnë më së shumti nga hipertensioni, i njohur ndryshe si tensioni i…
Insektet bëhen një shqetësim gjithnjë e më i zakonshëm gjatë pranverës dhe verës, veçanërisht kur…
Pas rezultateve që po tërheqin vëmendjen në ASCO 2026, studiuesit po e zgjerojnë testimin e…
Ndoshta nuk e keni ditur që numri 420 është i lidhur ngushtë me kanabisin, pasi…