Për pacientët me akne me acide yndyrore omega-3, ndjekja e një diete mesdhetare të larmishme të përqendruar te bimët dhe marrja e suplementeve me këto lëndë ushqyese, mund të rezultojë në përmirësime të mëdha të lëkurës dhe cilësinë e jetës, tregon një studim i ri.
Studimi, i kryer në Universitetin Ludwig Maximilian të Mynihut në Gjermani, u publikua në Journal of Cosmetic Dermatology, transmeton Klan Kosova.
Medikamentet me recetë janë të nevojshme për të trajtuar aknet, veçanërisht në raste të rënda, për të shmangur vuajtjet e zgjatura dhe dhëmbëzat afatgjata, pranuan autorët e studimit. Megjithatë, “potenciali i ndërhyrjeve në stilin e jetës nuk duhet neglizhuar”, shkruan ata.
Përgjatë 16 javësh, një dietë mesdhetare dhe suplementet omega-3 me prejardhje nga algat, çuan në reduktime të konsiderueshme të lezioneve inflamatore dhe jo-inflamatore të lëkurës në 60 njerëz me puçrra fytyre të lehta deri në mesatare, raportoi studimi.
Veçanërisht, 98.3% e pjesëmarrësve pa mjekim me recetë kishin deficite të acideve yndyrore omega-3 kur filloi studimi.
Ashpërsia e akneve u ul ndjeshëm tek ata që arritën nivelet e synuara të acidit yndyror omega-3 në një test që mat sasinë e EPA (acidi eicosapentaenoic) dhe DHA (acidi docosahexaenoic) në gjakun e pjesëmarrësve.
Një vaksinë kundër hantavirusit mund të zhvillohet në të ardhmen, por procesi i plotë…
Eklipsi total diellor që do të ndodhë më 2 gusht 2027, do të jetë…
Bankat në Kosovë e kanë ngritur në 5 euro tarifën për pagesat që qytetarët…
Sistemi nervor autonom kontrollon funksione jetike për të cilat zakonisht nuk mendojmë, si…
Komuna e Prishtinës ka njoftuar se nga 15 qershori do të fillojë fazën e…
Nëse jeni shqetësuar ndonjëherë për shëndetin e zemrës ose të tretjes, është koha t’i…