<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>
Categories: KËSHILLA

Ky ushqim redukton rrezikun e diabetit me 28 për qind, sipas studimit

 

 

Nëse keni diabet, është e rëndësishme të ndiqni këshillat e mjekut tuaj. Kjo do të thotë të kujdeseni për dietën tuaj dhe të mos hani shumë ëmbëlsira. Ekziston një ushqim që mund të bëjë mrekulli. Kosi grek pa asnjë aditiv, që do të thotë pa sheqer, ëmbëlsues, niseshte, shurup e gjëra të tjera, ka shumë kalcium dhe proteina dhe është i pasur me zink, jod dhe vitamina B2, B12, D.

Siç zbuluan shkencëtarët, konsumimi i kosit grek mund të zvogëlojë rrezikun e zhvillimit të diabetit me 28 për qind. Studimi i kryer nga studiues të Universitetit të Kembrixhit zbuloi se mjafton të konsumosh 40 gramë kos grek në ditë.

 

Studimi përfshiu 3502 të rritur. Gjatë 11 viteve, u analizuan zakonet e tyre të të ngrënit. Shkencëtarët kanë arritur në përfundimin se produktet e qumështit të fermentuara, si kosi dhe gjiza, kanë densitet të ulët të energjisë dhe janë gjithashtu një burim i vitaminës K2, e cila më parë ka qenë e lidhur me shkallë më të ulët të rezistencës ndaj insulinës dhe diabetit të tipit 2, shkruan Index.hr.

 

Në përgjithësi, produktet e qumështit me yndyrë të lartë u shoqëruan me një rritje prej 9% të diabetit të tipit 2, dhe konsumi i produkteve të qumështit të fermentuar me pak yndyrë u shoqërua me një rrezik të reduktuar prej 24% të diabetit.

admin admin

Recent Posts

Si të dallosh herët sëmundjen e mëlçisë?

    Mëlçia jonë ndeshet çdo ditë me një sërë substancash, shumë prej të cilave…

3 days ago

Tetë shenja në gojë që mund të jenë simptoma të diabetit

    Diabeti mund të mbetet i pazbuluar për shumë vite, sepse nivelet e larta…

3 days ago

Përse shumë njerëz po vendosin letra higjienike në frigorifer: Kur të dëgjoni arsyen, do të bëni të njëjtën

    Nëse nuk jeni në dijeni, letra higjienike në historinë e frigoriferit, sado e…

3 days ago

Keni hapur llogari të rreme? Kujdes, mund të ndiqeni penalisht…

Profilet e rreme që fshihen pas identiteteve të sajuara, mesazhe kërcënuese, shantazh, fyerje e gjuhë…

3 days ago

Keni mace në shtëpi? Ky rregull i ri mund t’ju kushtojë shtrenjtë

  Mijëra pronarë macesh në Britani rrezikojnë gjoba të majme, pasi rregullat e reja për…

3 days ago

Ligji i ri, kur hiqet patenta përjetë për shoferët problematikë

    Kanë hyrë në fuqi ndryshimet në Kodin Rrugor, të cilat ashpërsojnë masat ndaj…

3 days ago