Shkencëtarët në Itali thonë se specat djegës ulin shkallën e vdekshmërisë nga sulmi në zemër dhe sëmundjet cerebrovaskulare (që kufizon rrjedhjen e gjakut në tru dhe përfshin goditjet në tru dhe aneurizmat).
Studimi, përfshiu 22 mijë e 811 burra dhe gra italiane, të cilët raportuan marrjen e specit djegës gjatë një periudhe 8-vjeçare. Në fund të studimit, njerëzit që konsumonin spec të paktën katër herë në javë ulën rrezikun e vdekjes nga një atak në zemër me 44 për qind dhe nga sëmundjet cerebrovaskulare me 61 për qind.
Autorja e studimit Marialaura Bonaccio, e Institutit Neurologjik Neuromed Mediterranean IRCCS në Pozzilli, Itali, thotë për Yahoo Lifestyle se konsumimi i specave djegës nuk do të parandalojë sulmet në zemër ose goditjet, por rrezikun e vdekjes. Studimi vëzhgues nuk identifikoi saktësisht pse specat djegës ishin kaq të dobishëm.
“Por ne e dimë se rezultatet janë të pavarura nga cilësia e dietës”, thotë Bonaccio. Kjo do të thotë që edhe nëse nuk i përmbaheni gjithmonë dietës mesdhetare, specat djegës do të kenë akoma një efekt.
Një limon i plotë përmban 139 për qind të dozës së rekomanduar të…
Mëlçia jonë ndeshet çdo ditë me një sërë substancash, shumë prej të cilave…
Diabeti mund të mbetet i pazbuluar për shumë vite, sepse nivelet e larta…
Nëse nuk jeni në dijeni, letra higjienike në historinë e frigoriferit, sado e…
Profilet e rreme që fshihen pas identiteteve të sajuara, mesazhe kërcënuese, shantazh, fyerje e gjuhë…
Mijëra pronarë macesh në Britani rrezikojnë gjoba të majme, pasi rregullat e reja për…