Duhanpirësit dhe ish-duhanpirësit që hanë shumë brokoli dhe perime të tjera të familjes lakër, mund të kenë më pak gjasa se duhanpirësit e tjerë të zhvillojnë kancer të mushkërive.
Studiuesit në Institutin e Kancerit Roswell Park në Buffalo, N.Y. raportuan këtë lajm në Uashington, DC në një takim të Shoqatës Amerikane të Kërkimit të Kancerit mbi parandalimin e kancerit.
“Gjëja e parë që duhet bërë është të lini duhanin”, sepse kjo është “ende gjëja më e mirë për të bërë për të zvogëluar rrezikun” e zhvillimit të kancerit të mushkërive, thotë studiuesi Li Tang, PhD, WebMD.
Përveç lënies së duhanit, Tang u rekomandon duhanpirësve dhe ish-duhanpirësve të hanë më shumë perime si brokoli, lulelakra, lakra, lakra jeshile, zarzavate rrepë, zarzavate mustardë – veçanërisht në formën e tyre të papërpunuar.
Tang paralajmëron se “asgjë nuk është lëng magjik” i garantuar për të parandaluar kancerin e mushkërive por nuk ka asnjë të keqe në të ngrënit më shumë perime.
Një vaksinë kundër hantavirusit mund të zhvillohet në të ardhmen, por procesi i plotë…
Eklipsi total diellor që do të ndodhë më 2 gusht 2027, do të jetë…
Bankat në Kosovë e kanë ngritur në 5 euro tarifën për pagesat që qytetarët…
Sistemi nervor autonom kontrollon funksione jetike për të cilat zakonisht nuk mendojmë, si…
Komuna e Prishtinës ka njoftuar se nga 15 qershori do të fillojë fazën e…
Nëse jeni shqetësuar ndonjëherë për shëndetin e zemrës ose të tretjes, është koha t’i…