<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>
Categories: KËSHILLA

Paralajmërimi i mjekut nëse abuzoni me paracetamolin

Paracetamoli është një nga medikamentet më të përdorura për të trajtuar patologji të ndryshme të lehta.

Përveçse është një ilaç me një çmim të ulët, ai është mjaft i sigurt dhe ka një shkallë shumë të ulët të efekteve anësore apo reaksioneve negative, për sa kohë që merret në dozat e duhura.

Por, abuzimi me këtë ilaç ose marrja e tij e shpeshtë dhe e vazhdueshme mund të ketë pasoja të rënda për shëndetin tonë. Në fakt, pacientët që marrin në mënyrë rutinore paracetamol kanë 63% më shumë gjasa të vdesin papritur, 68% më shumë gjasa për të pasur një atak në zemër ose goditje në tru dhe deri në 50% më shumë gjasa të kenë ulçer ose gjakderdhje në stomak, siç tregohet në një studim i publikuar në “Annals of the Rheumatic Diseases”.

Por kjo nuk është e gjitha, pasi ekziston një efekt i panjohur i paracetamolit që e zbuloi një doktor spanjoll, Darío Fernández.

“Ka një lloj dhimbje koke që vjen nga marrja e medikamenteve kundër dhimbjeve. Është një dhimbje koke e përsëritur, një dhimbje koke nga përdorimi i tepërt i ilaçeve që shfaqet te njerëzit që marrin ibuprofen ose qetësues të tjerë dhimbjesh më shumë se 15 ditë në muaj për tre muaj rresht. Kur e ndaloni marrjen e tij për një ditë, keni një dhimbje koke të rikthyer”, shpjegoi doktori.

InForCulture

Recent Posts

Cili çaj është më i shëndetshëm për zemrën dhe sa filxhanë duhet të pini në ditë?

    Konsumimi i rregullt i çajit lidhet me një rrezik më të ulët të…

14 hours ago

Disa metoda për të parandaluar ftohjen

    Secili prej nesh mund të ndihemi të shqetësuar se jemi pranë një ftohje,…

14 hours ago

Këto ushqime nuk duhet t’i hani kurrë me stomak bosh

    Të gjithëve na ka ndodhur të gjejmë një situatë ku jemi zgjuar ose…

14 hours ago

Pesë gabime të zakonshme që mund t’i mbushin muret me myk gjatë dimrit

    Me ardhjen e ditëve të ftohta dhe ndezjen e ngrohjes, në shumë apartamente…

1 day ago

Dëshironi ta lini duhanin? Ja disa hapa që mund t’ju ndihmojnë

    Lënia e duhanit mund të jetë sfiduese, por me një plan të qartë,…

1 day ago

Kura me gjethe ulliri që ndihmon në trajtimin e hipertensionit

    Gjethet e ullirit janë përdorur për herë të parë në mjekësinë popullore në…

2 days ago