<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>
Categories: KËSHILLA

Kjo pije mund të parandalojë sulmin në zemër

Shijimi i birrës në baza ditore si mbrojte kundër sulmit në zemër, goditjes në tru dhe sëmundjeve të tjera kardiake mund të tingëllojë si një kundërshtim masiv, por është e vërtetë: Pirja e një pije të ftohtë mund ta mbajë zemrën tonë të fortë.

Sigurisht, si shumica e gjërave në jetë, gjithçka ka të bëjë me moderimin.

U diagnostikua me kancer në mushkëri, kjo grua po pretendon se u shërua br…
Sipas disa studimeve të ndryshme gjatë viteve, pirja e vetëm një birre në ditë mund të na sigurojë antioksidantë të fuqishëm që ulin kolesterolin LDL (të keq), rrisin kolesterolin HDL (të mirë) dhe parandalojnë grumbullimin e yndyrës në arteriet tona.

Hulumtimet kanë gjetur gjithashtu se polifenolet në birrë (dhe verë) mund të zvogëlojnë rrezikun e kancerit dhe të zvogëlojnë inflamacionin kronik.

Kohët e fundit, një studim i publikuar në BMC Medicine Journal zbuloi se pacientët të cilët kanë përjetuar tashmë një sulm kardiak ishin në gjendje për të shkurtuar në mënyrë drastike mundësinë e një sulmi të dytë në zemër, duke pirë sasi të ulët apo të moderuar alkoolit çdo javë.

Autorët e studimit pohuan se ata që konsumonin vetëm gjysmë gote birrë çdo ditë zvogëlonin rrezikun e përsëritjes së sulmeve kardiake me 50 për qind. Asnjë nga kjo nuk do të thotë që ju duhet të pini pak birrë çdo ditë për të mbrojtur zemrën tuaj, veçanërisht nëse nuk preferoni alkoolin.

Shoqata Amerikane e Zemrës paralajmëron gjithashtu që të mos kaloni në zakonin për të pirë më shumë se një ose dy pije në baza ditore. Pirja mund të ketë efekt të kundërt, duke shkaktuar rritje të presionit të gjakut, dobësim të muskujve të zemrës, rrahje të parregullta të zemrës, dridhje atriale dhe trigliceride të larta.

InForCulture

Recent Posts

Si të dallosh herët sëmundjen e mëlçisë?

    Mëlçia jonë ndeshet çdo ditë me një sërë substancash, shumë prej të cilave…

2 days ago

Tetë shenja në gojë që mund të jenë simptoma të diabetit

    Diabeti mund të mbetet i pazbuluar për shumë vite, sepse nivelet e larta…

2 days ago

Përse shumë njerëz po vendosin letra higjienike në frigorifer: Kur të dëgjoni arsyen, do të bëni të njëjtën

    Nëse nuk jeni në dijeni, letra higjienike në historinë e frigoriferit, sado e…

2 days ago

Keni hapur llogari të rreme? Kujdes, mund të ndiqeni penalisht…

Profilet e rreme që fshihen pas identiteteve të sajuara, mesazhe kërcënuese, shantazh, fyerje e gjuhë…

2 days ago

Keni mace në shtëpi? Ky rregull i ri mund t’ju kushtojë shtrenjtë

  Mijëra pronarë macesh në Britani rrezikojnë gjoba të majme, pasi rregullat e reja për…

2 days ago

Ligji i ri, kur hiqet patenta përjetë për shoferët problematikë

    Kanë hyrë në fuqi ndryshimet në Kodin Rrugor, të cilat ashpërsojnë masat ndaj…

2 days ago