<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>
Categories: KËSHILLA

Ky është ushqimi më i keq në botë, çdo kafshatë na shkurton jetën

Ekspertët nga Universiteti i Miçiganit kanë llogaritur problemet shëndetësore që ndodhin pas ushqimeve të ndryshme, duke u bërë të parët që japin vlerësime konkrete për ushqimet tuaja të preferuara.
Ata zbuluan se një porcion me arra mund t’i shtojë pothuajse 26 minuta jetës së një personi, por çdo hot-dog i ngrënë shkurton jetën me 36 minuta.

Ndërkohë, një sanduiç me gjalpë kikiriku dhe reçel i shton njeriut më shumë se gjysmë ore. Studimi, i botuar në revistën Nature Food, bazohet në jetëgjatësinë e shëndetshme, kohëzgjatja e kohës që një person ka një cilësi të mirë jete pa sëmundje shoqëruese. Shkencëtarët pas zbulimit llogaritën ndikimin e drejtpërdrejtë të rreth 6000 vakteve, ushqimeve dhe pijeve të ndryshme.

Ushqimi më i keq për vakt, sipas The Telegraph, ishte:

Hot dog:- 36 minuta jetë

Proshutë: -26 minuta

Hamburger me djathë: -8,8 minuta

Pije joalkoolike (të gazuara ose të ëmbla): -12,4 minuta

Qëllimi i studimit ishte të shikonte ndikimin e ushqimit në shëndet dhe mjedis. Studiuesit i dhanë secilit ushqim një pikë bazuar në faktin nëse duhet të hamë më shumë ose më pak nga produkti. Autori i studimit, Profesor Olivier Jollier tha: “Urgjenca e ndryshimit të dietës për të përmirësuar shëndetin e njeriut dhe mjedisin është e qartë.

postbck postbck

Recent Posts

Truku pesë minutësh për të larguar aromën e keqe nga lavamani

  Kuzhina është ndoshta ambienti më i ngarkuar në një shtëpi, ku ndodhin lloj-lloj aktivitetesh,…

19 hours ago

Profesioni më i ‘rrezikshëm’ në botë, punon vetëm dy herë në vit dhe fiton 40 mijë euro

      Një punë e pazakontë, por shumë e paguar, po tërheq vëmendjen në…

19 hours ago

Pse Golfi pati emër ndryshe në Amerikë?

  Më shumë se gjysmë shekulli më parë, Volkswagen Golf solli revolucion të vërtetë në…

19 hours ago

Njihuni me 5 plazhet më të bukura në botë (FOTO)

  Renditja e “The World’s 50 Best Beaches” bazohet në kontributin e mbi 1 mijë…

21 hours ago

Si t’i eliminoni mushkonjat nga shtëpia?

  Mushkonjat janë të bezdisshme dhe shfaqen në periudhën kur temperaturat nisin të rriten. Ato…

21 hours ago

ÇFARË MUND TA KËRCËNOJË EVROPËN? OBSH identifikon kërcënimet e ardhshme pandemike

  OBSH-ja ka identifikuar familjet virale me rrezikshmërinë më të lartë për shkak të karakteristikave…

2 days ago