<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>
Categories: KURIOZITETE

Paralajmërim i studiuesve: Paracetamoli rrit rrezikun e sulmit në zemër

Njerëzve me presion të lartë të gjakut që marrin paracetamol mund t’u rritet rreziku i sulmeve në zemër dhe goditjeve në tru.

“Mjekët duhet të mendojnë për rreziqet dhe përfitimet për pacientët që e marrin paracetamol për një kohë të gjatë” thonë studiuesit e Universitetit të Edinburgut.

Paracetamoli përdoret gjerësisht në mbarë botën si një ilaç për dhimbjet e kokës, por gjithashtu përdoret edhe për dhimbjet kronike.

Studiuesit morën 110 vullnetarë, shumica e të cilëve merrnin ilaçe për presionin e lartë të gjakut ose hipertensionin.


Në provë, atyre iu kërkua të merrnin 1 g paracetamol katër herë në ditë për dy javë, një dozë e zakonshme për pacientët me dhimbje kronike.

Prova tregoi se paracetamoli rrit presionin e gjakut.

“Një nga faktorët më të rëndësishëm të rrezikut për sulmet në zemër dhe goditjet në tru” – tha farmakologu klinik i Edinburgut Prof James Dear.

Studiuesit e Universitetit të Edinburgut thanë se pirja e qetësuesve 2 copë çdo ditë rrit rrezikun e sulmit në zemër ose goditjes në tru.

Ata thanë se mjekët duhet të japin dozën më të ulët të mundshme për kohën më të shkurtër nëse njerëzit kanë nevojë për të kontrolluar dhimbjen.

postbck postbck

Recent Posts

Lodhjet e marramendjet e shpeshta, çfarë mund të tregojnë për shëndetin

    Sistemi nervor autonom kontrollon funksione jetike për të cilat zakonisht nuk mendojmë, si…

10 hours ago

Në këtë ditë fillon faza e dytë e dezinsektimit në Prishtinë

  Komuna e Prishtinës ka njoftuar se nga 15 qershori do të fillojë fazën e…

11 hours ago

Çfarë u ndodh veshkave kur jeni të dehidratuar?

  Nëse jeni shqetësuar ndonjëherë për shëndetin e zemrës ose të tretjes, është koha t’i…

11 hours ago

Truku pesë minutësh për të larguar aromën e keqe nga lavamani

  Kuzhina është ndoshta ambienti më i ngarkuar në një shtëpi, ku ndodhin lloj-lloj aktivitetesh,…

1 day ago

Profesioni më i ‘rrezikshëm’ në botë, punon vetëm dy herë në vit dhe fiton 40 mijë euro

      Një punë e pazakontë, por shumë e paguar, po tërheq vëmendjen në…

1 day ago

Pse Golfi pati emër ndryshe në Amerikë?

  Më shumë se gjysmë shekulli më parë, Volkswagen Golf solli revolucion të vërtetë në…

1 day ago