<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>

Sipas një studimi të ri, kafeja ka një përfitim jashtëzakonisht të rëndësishëm shëndetësor

Prej kohësh ka pasur debate nëse pirja e kafesë është e mirë për ju. Ka pasur disa kërkime që thonë se është më mirë ta shmangësh.

Mbrojtësit e shëndetit shpesh thonë se kalimi në çaj është më i miri. Por një studim i ri në lidhje me kafenë dhe shëndetin thotë të kundërtën. Ai tregon se kafja ka një përfitim vërtet të rëndësishëm shëndetësor.

Studimi i ri vjen nga studiuesit në Mbretërinë e Bashkuar të cilët shikuan zakonet e kafesë të më shumë se 494 mijë pjesëmarrësve gjatë 11 viteve. Ajo që ata gjetën ishin disa përfitime të mahnitshme për një organ shumë të rëndësishëm: mëlçinë.

Njerëzit që pinin tre deri në katër filxhanë kafe në ditë panë përfitimet më të mëdha. Ata ulën në mënyrë drastike normat e tyre të sëmundjeve kronike të mëlçisë. Ata që pinë kafe kishin 21 për qind më pak të ngjarë të zhvillonin sëmundje kronike të mëlçisë, 20 për qind më pak të ngjarë të zhvillonin sëmundje të mëlçisë kronike ose yndyrore dhe 49 për qind më pak të ngjarë të vdisnin nga sëmundjet kronike të mëlçisë sesa ata që nuk pinin kafe.

Një gjë tjetër interesante në studim ishte se lloje të ndryshme kafeje u testuan gjithashtu. Kafeja e bluar doli të ishte më e dobishme se kafja e menjëhershme. Por kafja e menjëhershme ende kishte ndikime pozitive.

Meqenëse sëmundjet kronike të mëlçisë janë një problem i madh shëndetësor, ky lajm është vërtet i mahnitshëm.

Ndërsa ka gjithnjë e më shumë kërkime për të bërë, ky është një studim që adhuruesit e kafesë kudo patjetër duhet ta dinë.

postbck postbck

Recent Posts

Si të dallosh herët sëmundjen e mëlçisë?

    Mëlçia jonë ndeshet çdo ditë me një sërë substancash, shumë prej të cilave…

2 days ago

Tetë shenja në gojë që mund të jenë simptoma të diabetit

    Diabeti mund të mbetet i pazbuluar për shumë vite, sepse nivelet e larta…

2 days ago

Përse shumë njerëz po vendosin letra higjienike në frigorifer: Kur të dëgjoni arsyen, do të bëni të njëjtën

    Nëse nuk jeni në dijeni, letra higjienike në historinë e frigoriferit, sado e…

2 days ago

Keni hapur llogari të rreme? Kujdes, mund të ndiqeni penalisht…

Profilet e rreme që fshihen pas identiteteve të sajuara, mesazhe kërcënuese, shantazh, fyerje e gjuhë…

2 days ago

Keni mace në shtëpi? Ky rregull i ri mund t’ju kushtojë shtrenjtë

  Mijëra pronarë macesh në Britani rrezikojnë gjoba të majme, pasi rregullat e reja për…

2 days ago

Ligji i ri, kur hiqet patenta përjetë për shoferët problematikë

    Kanë hyrë në fuqi ndryshimet në Kodin Rrugor, të cilat ashpërsojnë masat ndaj…

2 days ago