Për shumë njerëz, kafeja është një zakon. Sidomos, kur bëhet fjalë për mëngjesin pasi e pinë sapo zgjohen. Megjithatë, ata duket se nuk janë në dijeni se kafeja e mëngjesit duhet të konsumohet pas vaktit të mëngjesit dhe asnjëherë me stomakun bosh.
Një studim i kryer nga Qendra e Universitetit të Bath për Ushqyerjen, Ushtrimin dhe Metabolizmin ekzaminoi efektin e gjumit me ndërprerje dhe kafesë së mëngjesit në një sërë treguesish të ndryshëm metabolikë. Pas testeve te personat që pinin kafe sapo zgjoheshin, studiuesit treguan se kafeja e fortë rriti ngarkesën glicemike pas ngrënies me rreth 50%.
“Thënë thjesht, kontrolli i sheqerit në gjak dobësohet kur gjëja e parë që bie në kontakt me trupin tonë është kafeja, veçanërisht pas një nate me gjumë jo të mirë. Ne mund ta përmirësojmë këtë duke ngrënë fillimisht dhe duke pirë kafe më vonë.”, thuhet në studim.
Një vaksinë kundër hantavirusit mund të zhvillohet në të ardhmen, por procesi i plotë…
Eklipsi total diellor që do të ndodhë më 2 gusht 2027, do të jetë…
Bankat në Kosovë e kanë ngritur në 5 euro tarifën për pagesat që qytetarët…
Sistemi nervor autonom kontrollon funksione jetike për të cilat zakonisht nuk mendojmë, si…
Komuna e Prishtinës ka njoftuar se nga 15 qershori do të fillojë fazën e…
Nëse jeni shqetësuar ndonjëherë për shëndetin e zemrës ose të tretjes, është koha t’i…