<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>

Çfarë përfitimesh do të merrni nëse hani lëvore frutash çdo ditë

A e dini se lëvoret e frutave kanë shumë përfitime shëndetësore? Konkretisht, lëvorja përmban fitokimikë të ndryshëm si bioflavonoide, vitaminë C dhe kalium, të cilat e bëjnë atë më ushqyese sesa vetë fruti. Kështu që më poshtë do të diskutojmë se cilat përfitime do të merrni nëse hani lëvore agrumesh.

Ato na mbrojnë nga kanceri. Lëvoret e agrumeve janë të pasura me antioksidantë që na mbrojnë nga kanceri. Limonët, mandarinat dhe grejpfrutat gjithashtu janë zbuluar se përmbajnë përbërje që ndihmojnë në parandalimin e dëmtimit të qelizave tona të shkaktuara nga rrezatimi.

Ato mund të ndihmojnë në parandalimin e diabetit. Sipas një studimi të botuar në Revistën e Shkencave të Jetës, lëvozhgat e agrumeve përmbajnë flavonoide polimetizile (PMF), të cilat mund të zvogëlojnë rrezikun e shfaqjes së diabetit. Sipas hulumtimit, nivelet e triglicerideve në serum (TG), si dhe kolesterolit, që shkaktojnë diabetin, u zbulua se ishin zvogëluar nga ekstrakte të lëkurës së agrumeve.

Ato ulin nivelet e kolesterolit. Sipas një studimi të botuar në Journal of Agriculture and Food Chemistry, njerëzit që përfshinin lëvore agrumesh në dietën e tyre kishin më shumë të ngjarë të ulnin nivelet e kolesterolit në gjak.

Ato ndihmojnë në përmirësimin e tretjes. Lëkura e limonit është e njohur për të ndihmuar tretjen, lehtësimin e problemeve të stomakut siç janë zbatica e acidit, aciditeti dhe ngërçet.

Ata luftojnë mikrobet. Vajrat e pranishëm në lëvozhgat e agrumeve, veçanërisht lëvoret e limonit, kanë veti të forta antimikrobike. Një studim i botuar në British Journal of Pharmacology and Toxicology raportoi se lëkura e limonit ka veti antibakteriale, antivirale dhe antifungale. Ndihmon në luftën kundër ftohjeve dhe gripit dhe forcon sistemin tonë imunitar./albeu.com

postbck postbck

Recent Posts

Si të dallosh herët sëmundjen e mëlçisë?

    Mëlçia jonë ndeshet çdo ditë me një sërë substancash, shumë prej të cilave…

2 days ago

Tetë shenja në gojë që mund të jenë simptoma të diabetit

    Diabeti mund të mbetet i pazbuluar për shumë vite, sepse nivelet e larta…

3 days ago

Përse shumë njerëz po vendosin letra higjienike në frigorifer: Kur të dëgjoni arsyen, do të bëni të njëjtën

    Nëse nuk jeni në dijeni, letra higjienike në historinë e frigoriferit, sado e…

3 days ago

Keni hapur llogari të rreme? Kujdes, mund të ndiqeni penalisht…

Profilet e rreme që fshihen pas identiteteve të sajuara, mesazhe kërcënuese, shantazh, fyerje e gjuhë…

3 days ago

Keni mace në shtëpi? Ky rregull i ri mund t’ju kushtojë shtrenjtë

  Mijëra pronarë macesh në Britani rrezikojnë gjoba të majme, pasi rregullat e reja për…

3 days ago

Ligji i ri, kur hiqet patenta përjetë për shoferët problematikë

    Kanë hyrë në fuqi ndryshimet në Kodin Rrugor, të cilat ashpërsojnë masat ndaj…

3 days ago