Hudhra është një nga ushqimet më të vlerësuara kur bëhet fjalë për preventivën e sëmundjeve kardiovaskulare.
Hulumtimet kanë treguar se arsyeja është në përfitimet “tretëse” të kësaj perime, transmeton Telegrafi.
Është plot fibra për bakteret e mira. Natyrisht, hudhra është e pasur me fibra probiotike, të cilat janë të nevojshme për zhvillimin e baktereve të mira në zorrë.
Sipas studimit botuar në Journal of Cardiovascular Disease Research, është provuar që probiotikët menaxhojnë kolesterolin në gjak, duke zvogëluar prodhimin e tij, duke zbërthyer acidet biliare në mëlçi dhe madje duke përdorur tepricën e kolesterolit si burim i të ushqyerit.
Studime të tjera tregojnë se hudhra jo vetëm që është një probiotik i shkëlqyeshëm, por gjithashtu ka veti antibakteriale dhe ngrënia e tij gjithashtu zvogëlon depozitat në arterie.
Mëlçia jonë ndeshet çdo ditë me një sërë substancash, shumë prej të cilave…
Diabeti mund të mbetet i pazbuluar për shumë vite, sepse nivelet e larta…
Nëse nuk jeni në dijeni, letra higjienike në historinë e frigoriferit, sado e…
Profilet e rreme që fshihen pas identiteteve të sajuara, mesazhe kërcënuese, shantazh, fyerje e gjuhë…
Mijëra pronarë macesh në Britani rrezikojnë gjoba të majme, pasi rregullat e reja për…
Kanë hyrë në fuqi ndryshimet në Kodin Rrugor, të cilat ashpërsojnë masat ndaj…