<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>

Nuk është mit, spinaqi të bën vërtetë me muskuj “të hekurt”

Të gjithë kemi parë të paktën një herë personazhin e Popeye në televizion, marinarin simpatik që kur ha spinaq merr forcë të jashtëzakonshme. Gjenerata fëmijësh janë rritur me mitin e spinaqit çudibërës, edhe pse më vonë ky virtyt i tij ra disi në “fatkeqësi”.

Por një studim i ri që vjen nga Australia mundet të rikthej dashurinë e atyre që duan muskuj të hekurt”. Sipas studiuesve të universitetit Edith Cowan, që kanë analizuar në një hark kohor 12-vjeçar mbi 3700 australianë, konsumimi i disa perimeve të caktuara shton me të paktën 11% masën e muskujve, veçanërisht ato të këmbëve, si dhe rrit shpejtësinë mesatare të ecjes.

Sekreti ndodhet te nitrati, element ky që ndodhet në sasi të mëdha tek spinaqi, por edhe tek sallata jeshile dhe panxhari.

Vetitë e primeve tek organizmi ynë janë të njohura. Të njëjtët studiues më parë kanë evidentuar vetitë lulelakrës, brokolit dhe lakrave në mbrojtjen e sistemit arterioz.

postbck postbck

Recent Posts

Pse fëmijët kanë dhimbje barku para shkollës? Shkaku shpesh nuk është fizik

  Dhimbja e barkut para nisjes për në shkollë nuk është gjithmonë shenjë e problemeve…

1 day ago

Djersitja gjatë natës paralajmëruese për këto probleme shëndetësore

  Ndodh që gjatë natës të zgjoheni e të shihni se jeni djersitur shumë. Kjo…

1 day ago

Ndikimi i fikut kundër shtypjes së lartë të gjakut

  Shumë njerëz vuajnë më së shumti nga hipertensioni, i njohur ndryshe si tensioni i…

1 day ago

Vendoseni këtë erëz pranë dritareve dhe dyerve për të parandaluar buburrecat

Insektet bëhen një shqetësim gjithnjë e më i zakonshëm gjatë pranverës dhe verës, veçanërisht kur…

3 days ago

Terapia e re kundër kancerit jep shpresë të madhe: Te disa pacientë tumoret u zhdukën plotësisht

Pas rezultateve që po tërheqin vëmendjen në ASCO 2026, studiuesit po e zgjerojnë testimin e…

3 days ago

Pse nuk ka dhomë me numrin 420 në shumë hotele?

Ndoshta nuk e keni ditur që numri 420 është i lidhur ngushtë me kanabisin, pasi…

4 days ago