<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>

Çfarë u bën enëve të gjakut vetëm një pije energjike

Një hulumtim i realizuar nga Universiteti i Teksasit, i pari që tregon qartë rrezikun e sindromit metabolik të shkaktuar nga pijet energjike, ka treguar se këto të fundit e shkaktojnë gjendjen shëndetësore nëse konsumohen në baza ditore.

Sipas studimit, mjafton një pije energjike për t’i ngushtuar enët e gjakut për 90 minuta pas konsumimit. Ngushtimi i tyre, sipas hulumtimit, çon në probleme shëndetësore, sikundër janë: sulmi në zemër dhe arresti kardiak, transmeton Lajmi.net.\

Për t’u realizuar kërkimi, ekipi nga radhët e Universitetit të Teksasit morën 44 studentë për mostra nga Shkolla e Mjekësisë McGovern.

Hulumtuesit deshën që t’i testojnë efektet e pijeve energjike në endohelium, shtresë e qelizave që gjendet në sipërfaqen e venave, arterieve dhe enëve të tjera të gjakut.

Para testimit, pjesëmarrësit konsumuan një pije energjike dhe, 90 minuta më pas, ekipi gjeti se diametri i brendshëm i enëve të gjakut ishte i përgjysmuar.

Kjo ndodh, sipas shkencëtarëve, pasi që përbërësit si kafeina, sheqeri, taurina dhe të tjerat çojnë në ngritje të sheqerit në gjak, gjë që shkakton reduktim të rrjedhës së gjakut në organet vitale trupore.

Dr. John Higgins, profesor i mjekësisë në Shkollën McGovern, ka folur edhe për rëndësinë e studimit që ka në rrethin shoqëror.

“Pasi pijet energjike po bëhen gjithnjë e më të popullarizuara, është e rendësishme të studiohet efekti i këtyre pijeve tek ata njerëz që i përdorin vazhdimisht ato, si dhe për të përcaktuar më mirë nëse këto pije janë të sigurta për t’u konsumuar”, deklaroi Dr. Higgins.

Gjetjet e këtij studimi u prezantuan dhe u diskutuan në Sesionin Shkencor të Organizatës Amerikane të Zemrës në Çikago të SHBA-ve.

postbck postbck

Recent Posts

Eklipsi diellor më i gjatë i këtij shekulli po vjen dhe do të zgjasë më shumë se gjashtë minuta

  Eklipsi total diellor që do të ndodhë më 2 gusht 2027, do të jetë…

1 hour ago

Bankat e rrisin në 5 euro tarifën për pagesa brenda bankës

  Bankat në Kosovë e kanë ngritur në 5 euro tarifën për pagesat që qytetarët…

1 hour ago

Lodhjet e marramendjet e shpeshta, çfarë mund të tregojnë për shëndetin

    Sistemi nervor autonom kontrollon funksione jetike për të cilat zakonisht nuk mendojmë, si…

1 day ago

Në këtë ditë fillon faza e dytë e dezinsektimit në Prishtinë

  Komuna e Prishtinës ka njoftuar se nga 15 qershori do të fillojë fazën e…

1 day ago

Çfarë u ndodh veshkave kur jeni të dehidratuar?

  Nëse jeni shqetësuar ndonjëherë për shëndetin e zemrës ose të tretjes, është koha t’i…

1 day ago

Truku pesë minutësh për të larguar aromën e keqe nga lavamani

  Kuzhina është ndoshta ambienti më i ngarkuar në një shtëpi, ku ndodhin lloj-lloj aktivitetesh,…

2 days ago