<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>

Hani këtë ushqim vetëm për 2 ditë! Largon diabetin

Ju duhet ti kushtoni kujdes të vecantë dietës tuaj. Ekspertët thonë që duhet të hani më shumë barishte sesa mish.

Nuk po themi që të bëheni vegjetarianë, por të jeni më të kujdesshëm me dietën tuaj.

Të qenit vegjetarian nuk është domosdoshmërisht opsioni më i mirë për të gjithë, pasi 20% prej nesh do të sëmuren nëse ndjekin këtë dietë. Por për një pjesë të konsiderueshme, pra 80% do të ishte mbrojtja më e mirë ndaj sëmundjeve kronike.

Një ndryshim i rëndësishëm midis dietave me bazë bimore dhe dietës perëndimore është se ata vazhdimisht demonstrojnë më pak raste të kancerit.

Hulumtimet e publikuara në Journal of Nutrition sugjerojnë se ne kemi nevojë për ushqime të plota nga toka, që sigurojnë antioksidantë natyralë. Është vlerësuar se 1/3 e të gjitha vdekjeve nga kanceri në Shtetet e Bashkuara mund të ishin parandaluar nëpërmjet një diete me bazë bimore.

Hulumtimi i kryer në Universitetin Loma Linda studioi 70,000 pjesëmarrës dhe gjeti raste me numër më të ulët të kancerit tek pjesëmarrësit vegjetarianë, kunddrejt pjesëmarrësve jo-vegjetarianë. Shkaktari që mendohet se nxit kancerin është mishi.

Pse baza bimore është themelore për humbje peshe:

Kohët e fundit, një studim mbi humbjen e peshës zbuloi se vegjetarianët humbën peshë afër 200% më shpejt se sa grupi i kontrollit. Studimet kanë vlerësuar se mbi 22.8 milionë njerëz (10 përqind e të rriturve amerikanë) janë vegjetarianë dhe peshojnë 3-20% më pak se ngrënësit e rregullt. Për të ulur kolesterolin dhe shanset e përhapjes së sëmundjes së diabetit, ju sugjerojmë këtë dietë dy ditore:

Dita 1

Mëngjes

Proteina, 1 banane, 2 lugë gjalpë bajame

-Supë me thjerrëza, sallatë me kastraveca e domate

Drekë

Sanduic vegjetarian, sallatë me fara kungulli, mollë

-Avokado, 1 banane

Darkë

Perime të ziera

Dita 2

Mëngjes

Proteina

-Mollë, 1 filxhan lëng luleshtrydhe, 1 kastravec

Drekë

Sallatë e madhe me zarzavate

-Fasule të përziera dhe lakër

Pas stërvitje

Gjalpë bajame

Darkë

Perime, fasule dhe avokado

-Sallatë me spinaq

Para gjumit

Proteina, arra

postbck postbck

Recent Posts

Truku pesë minutësh për të larguar aromën e keqe nga lavamani

  Kuzhina është ndoshta ambienti më i ngarkuar në një shtëpi, ku ndodhin lloj-lloj aktivitetesh,…

4 hours ago

Profesioni më i ‘rrezikshëm’ në botë, punon vetëm dy herë në vit dhe fiton 40 mijë euro

      Një punë e pazakontë, por shumë e paguar, po tërheq vëmendjen në…

5 hours ago

Pse Golfi pati emër ndryshe në Amerikë?

  Më shumë se gjysmë shekulli më parë, Volkswagen Golf solli revolucion të vërtetë në…

5 hours ago

Njihuni me 5 plazhet më të bukura në botë (FOTO)

  Renditja e “The World’s 50 Best Beaches” bazohet në kontributin e mbi 1 mijë…

6 hours ago

Si t’i eliminoni mushkonjat nga shtëpia?

  Mushkonjat janë të bezdisshme dhe shfaqen në periudhën kur temperaturat nisin të rriten. Ato…

6 hours ago

ÇFARË MUND TA KËRCËNOJË EVROPËN? OBSH identifikon kërcënimet e ardhshme pandemike

  OBSH-ja ka identifikuar familjet virale me rrezikshmërinë më të lartë për shkak të karakteristikave…

1 day ago