Një studim paraprak i paraqitur në konferencën shkencore “Epidemiologjia dhe Parandalimi” tregon se konsumimi i vajit të ullirit të paktën një herë në javë lidhet me aktivitet më të ulët të trombociteve, duke zvogëluar kështu rrezikun e mpiksjes së gjakut dhe formimit të mpiksjes.
Kjo gjetje sugjeron se vaji i ullirit mund të ketë një rol në mbrojtjen nga problemet e ndërprerjes së rrjedhjes së gjakut dhe mund të jetë një pjesë e rëndësishme e një stili jetese të shëndetshëm kardiometabolik.
Eksperti i studimit, Sean P. Heffron, ndihmësprofesor në Shkollën e Mjekësisë të Universitetit të New York-ut dhe Qendrën Mjekësore për Parandalimi i sëmundjeve kardiovaskulare në New York, sqaron se trombocitet, fragmente të qelizave të gjakut, mund të kontribuojnë në ndërtimin e pllakave në arteries, duke rritur rrezikun e sulmeve në zemër dhe goditjeve në tru.
Studimi vuri re se ata që konsumonin vaj ulliri të paktën një herë në javë kishin nivele më të ulëta të grumbullimit të trombociteve, veçanërisht te personat obezë.
Ky zbulim sugjeron se konsumimi i vazhdueshëm i vajit të ullirit mund të reduktojë kërcënimin kardiovaskular te individët obezë.
Një limon i plotë përmban 139 për qind të dozës së rekomanduar të…
Mëlçia jonë ndeshet çdo ditë me një sërë substancash, shumë prej të cilave…
Diabeti mund të mbetet i pazbuluar për shumë vite, sepse nivelet e larta…
Nëse nuk jeni në dijeni, letra higjienike në historinë e frigoriferit, sado e…
Profilet e rreme që fshihen pas identiteteve të sajuara, mesazhe kërcënuese, shantazh, fyerje e gjuhë…
Mijëra pronarë macesh në Britani rrezikojnë gjoba të majme, pasi rregullat e reja për…