Pirja e lëngut të domatës së pakriposur, mund të zvogëlojë rrezikun e sëmundjeve të zemrës, thonë hulumtime të reja.
Shkencëtarët gjetën se pirja e një shishe prej 200ml çdo ditë, ulë presionin e gjakut dhe kolesterolin në njerëzit që rrezikohen nga këto sëmundje.
Por kritikët sot nxitën kujdes për studimin, duke paralajmëruar se kjo nuk funksionon e tillë nëse merren parasysh ushqimet e tjera.
Studiuesit e Universitetit të Mjekësisë në Tokio, studiuan 481 njerëz gjatë një viti, duke u dhënë atyre sa më shumë pije që dëshironin.
Pjesëmarrësit mbanin ditarin në të cilin ata regjistruan saktësisht sa lëng domatesh ata konsumonin çdo ditë dhe ata vunë re ndryshime shëndetësore.
Shumica e pjesëmarrësve të studimit konsumonin çdo ditë një shishe (200 ml) të lëngut të domates së pakripur, thanë hulumtuesit.
Presioni i gjakut ka rënë për tre për qind në 94 vullnetarë, me mesataren e lartë të pre-hipertensionit ose të hipertensionit (presionit të lartë të gjakut).
Dhimbja e barkut para nisjes për në shkollë nuk është gjithmonë shenjë e problemeve…
Ndodh që gjatë natës të zgjoheni e të shihni se jeni djersitur shumë. Kjo…
Shumë njerëz vuajnë më së shumti nga hipertensioni, i njohur ndryshe si tensioni i…
Insektet bëhen një shqetësim gjithnjë e më i zakonshëm gjatë pranverës dhe verës, veçanërisht kur…
Pas rezultateve që po tërheqin vëmendjen në ASCO 2026, studiuesit po e zgjerojnë testimin e…
Ndoshta nuk e keni ditur që numri 420 është i lidhur ngushtë me kanabisin, pasi…