<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>
Categories: KËSHILLAShëndet

Studimi i fundit mbi alkoolin nxjerr rezultate shqetësuese

Zbulimet e reja nga Gjermania sugjerojnë se pija juaj e parë në jetë mund të ndryshojë trurin tuaj përgjithmonë, duke shkaktuar “ndryshime të përhershme qelizore” dhe duke hedhur jashtë sinapset.

Këto ndryshime të shkaktuara nga alkooli mbështesin teorinë se “dehja e parë nga alkooli në një moshë të re është një faktor kritik rreziku” për pirjen dhe varësinë në të ardhmen, tha Dr. Henrike Scholz i Universitetit të Këlnit, i cili punoi me kolegët në Universitetet e Manheim dhe Heidelberg. për të publikuar raportin në Proceedings of the National Academy of Sciences të premten.

Skanimet e trurit të minjve që ishin dehur për herë të parë treguan “ndryshime të qëndrueshme” në mënyrën se si komunikonin neuronet e tyre edhe pas qejfit, veçanërisht duke ndërprerë rrjedhën e energjisë të krijuar nga mitokondria. Ndryshime të ngjashme u panë te mizat e frutave – dhe të dy kishin më shumë gjasa të vazhdonin dhe të rrisnin konsumin e tyre të alkoolit me kalimin e kohës, dhe më pas të riktheheshin më vonë në jetë.

Kuptimi më i madh i këtyre mekanizmave është thelbësor për gjetjen e trajtimit më efektiv për varësinë nga alkooli dhe llojet e tjera të abuzimit me substancat, thanë studiuesit. Ndryshimet që ndodhën gjatë studimit kanë të bëjnë me procesin e të mësuarit dhe kujtesës dhe, për rrjedhojë, me formimin e lidhjeve pozitive me drogat.

“Identifikimi i ndryshimeve të qëndrueshme të varura nga etanoli është një hap i parë i rëndësishëm për të kuptuar se si pirja akute mund të kthehet në abuzim kronik të alkoolit,” tha Scholz.

InForCulture

Recent Posts

Këto janë ushqimet që po të dëmtojnë pa e kuptuar gjatë verës

Vera është stina kur ndryshojmë mënyrën e të ushqyerit: më shumë fruta, më shumë pije…

10 hours ago

Cilët persona duhet të tregojnë kujdes me konsumimin e qershive?

Qershitë janë ndër frutat më të shijshme dhe më të pasura me antioksidantë, vitamina dhe…

10 hours ago

Si të ruhemi në det? Këshilla të rëndësishme për një verë të sigurt

Deti është një nga destinacionet më të preferuara gjatë verës, por përveç kënaqësisë që ofron,…

11 hours ago

Protestat të cilat arritën të bëjnë revolucion përgjatë historisë botërore

  Historia e njerëzimit është e mbushur me protesta që kanë filluar si shprehje pakënaqësie,…

2 days ago

Arrat ndihmojnë në shërimin e këtyre 10 sëmundjeve

  Fruti i arrës përmban deri në 60% yndyrë. Gjithashtu përmban karbohidrate, albumin, fosfor, kalium,…

2 days ago

Shkencëtarët rusë: Vaksina kundër hantavirusit mund të kërkojë vite për t’u zhvilluar

  Një vaksinë kundër hantavirusit mund të zhvillohet në të ardhmen, por procesi i plotë…

3 days ago