<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>
Categories: KURIOZITETE

Marrja e rregullt e kësaj vitamine mund të zvogëlojë rrezikun e kancerit të gjirit, qafës së mitrës, fshikëzës dhe mushkërive

Është e pamundur të përcaktohen me saktësi arsyet që disa njerëz zhvillojnë kancerin. Ndonjëherë, sëmundja shkaktohet nga gjenetika ose mënyra e jetesës.

Herë të tjera, duket se kjo ndodh papritmas. Por megjithëse në fund të fundit nuk mund të kontrollojmë nëse sëmuremi apo jo nga kanceri, ne mund t’i vendosim shanset në favorin tonë duke ngrënë ushqime të shëndetshme dhe duke marrë suplementet e duhura.

Hulumtimet e mbështesin këtë teori, dhe sipas një rishikimi të fundit shkencor, vitamina C mund të ndihmojë në zvogëlimin e rrezikut të një shumëllojshmërie të gjerë të kancereve, duke përfshirë kancerin e gjirit, qafës së mitrës, fshikëzës dhe mushkërive.

Një vështrim më i afërt në studim

Botuar në revistën Frontiers in Nutrition, rishikimi është shkruar nga studiues nga Universiteti Sichuan, në Chengdu, Kinë. Ekipi shpjegoi se vitamina C është një antioksidant i fuqishëm që ndihmon trupin e njeriut të kryejë detyra thelbësore dhe të absorbojë lëndë të tjera ushqyese. Është gjithashtu një nga mikronutrientët më të zakonshëm të disponueshëm në fruta dhe perime. Prandaj, nuk është çudi që shkencëtarët kanë studiuar prej kohësh vitaminën C për aftësinë e saj të mundshme për të reduktuar rrezikun e kancerit.

Megjithatë, jo të gjitha studimet dhe rishikimet shkencore kanë vërtetuar se vitamina C redukton rrezikun e kancerit. Pra, studiuesit shqyrtuan mbi 3,500 artikuj me shpresën për të arritur në një përgjigje më konkrete. Ata kontrolluan çdo artikull të përfshirë në kërkimin e tyre dhe nuk përdorën studime që ishin shkruar në gjuhë të tjera përveç anglishtes, ose studime që përdorën kafshë të tjera përveç njerëzve. Në fund të fundit, studiuesit e ngushtuan rishikimin e tyre në 57 studime.

Pas ekzaminimit të plotë të të dhënave, ata zbuluan se konsumimi i vitaminës C ishte i lidhur me një rrezik më të ulët të këtyre llojeve të kancerit:

  • Fshikëzës urinare
  • Gjirit
  • Endometrial
  • Prostatës
  • Qafës së mitrës
  • Mushkërive

Vitamina C gjithashtu lidhet me një rrezik më të ulët të kancerit të gjirit të përsëritur dhe vdekjes të shkaktuar nga kanceri i gjirit.

Përveç kësaj, marrja më e lartë e vitaminës C lidhej me një rrezik më të ulët të kancerit të ezofagut, stomakut dhe pankreasit. Vitamina nuk dukej se bënte shumë ndryshim për kancerin e zorrës së trashë.

postbck postbck

Recent Posts

Lodhjet e marramendjet e shpeshta, çfarë mund të tregojnë për shëndetin

    Sistemi nervor autonom kontrollon funksione jetike për të cilat zakonisht nuk mendojmë, si…

7 hours ago

Në këtë ditë fillon faza e dytë e dezinsektimit në Prishtinë

  Komuna e Prishtinës ka njoftuar se nga 15 qershori do të fillojë fazën e…

7 hours ago

Çfarë u ndodh veshkave kur jeni të dehidratuar?

  Nëse jeni shqetësuar ndonjëherë për shëndetin e zemrës ose të tretjes, është koha t’i…

8 hours ago

Truku pesë minutësh për të larguar aromën e keqe nga lavamani

  Kuzhina është ndoshta ambienti më i ngarkuar në një shtëpi, ku ndodhin lloj-lloj aktivitetesh,…

1 day ago

Profesioni më i ‘rrezikshëm’ në botë, punon vetëm dy herë në vit dhe fiton 40 mijë euro

      Një punë e pazakontë, por shumë e paguar, po tërheq vëmendjen në…

1 day ago

Pse Golfi pati emër ndryshe në Amerikë?

  Më shumë se gjysmë shekulli më parë, Volkswagen Golf solli revolucion të vërtetë në…

1 day ago