<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>

Konsumimi i avokados të paktën dy herë në javë mund të ulë rrezikun e sëmundjeve të zemrës

Dyshojmë se ju nevojitet një arsye përtej “është e shijshme” për të shtuar pak avokado në mëngjesin tuaj të mëngjesit këtë fundjavë, por për çdo rast…

Konsumimi i avokados të paktën dy herë në javë mund të ulë rrezikun e sëmundjeve të zemrës, sugjeron një studim i ri.


Hulumtimi, i botuar në Gazetën e Shoqatës Amerikane të Zemrës, zbuloi se ndryshimi i disa ushqimeve që përmbajnë yndyrë si djathi, gjalpi ose proshuta, për yndyrën më të shëndetshme të një avokadoje të thjeshtë, lidhet me një rrezik më të ulët të sëmundjeve kardiovaskulare.

Mendohet se kjo është për shkak të niveleve të larta të fibrave dhe yndyrave të tyre të pangopura.

Ekipi hulumtues ndoqi më shumë se 68,780 gra, të moshës 30 deri në 55 vjeç, dhe më shumë se 41,700 burra, të moshës 40 deri në 75 vjeç, për 30 vjet. Të gjithë pjesëmarrësit ishin pa kancer, sëmundje koronare të zemrës sulm në tru në fillim të studimit dhe jetonin në Shtetet e Bashkuara.

Studiuesit dokumentuan 9,185 ngjarje të sëmundjes koronare të zemrës dhe 5,290 goditje gjatë më shumë se 30 viteve të ndjekjes.

Ata vlerësuan dietën e pjesëmarrësve duke përdorur pyetësorët e frekuencës së ushqimit të dhëna në fillim të studimit dhe më pas çdo katër vjet.

Ata llogaritën marrjen e avokados nga një artikull i pyetësorit që pyeste për sasinë e konsumuar dhe shpeshtësinë. Një porcion është i barabartë me gjysmë avokadoje.

Analiza zbuloi se, pas shqyrtimit të një game të gjerë faktorësh të rrezikut kardiovaskular dhe dietës së përgjithshme, pjesëmarrësit e studimit që hanin të paktën dy racione avokado çdo javë kishin një rrezik 16 për qind më të ulët të sëmundjeve kardiovaskulare dhe një rrezik 21 për qind më të ulët të sëmundjeve koronare të zemrës. krahasuar me ata që kurrë ose rrallë kanë ngrënë avokado.

Nga këto të dhëna, studiuesit sugjeruan se zëvendësimi i gjysmë porcioni në ditë me margarinë, gjalpë, vezë, kos, djathë ose mish të përpunuar si proshuta, me të njëjtën sasi avokado, shoqërohej me një rrezik 16 për qind deri në 22 për qind më të ulët të sëmundjeve kardiovaskulare.

Zëvendësimi i gjysmë porcioni në ditë avokado me sasinë ekuivalente të vajit të ullirit, arrave dhe vajrave të tjerë bimorë nuk tregoi asnjë përfitim shtesë.

Është e rëndësishme të theksohet se thjesht shtimi i avokados në çdo gjë mund të mos sjellë shumë përfitime. Autorja kryesore e studimit, Doktor Lorena Pacheco, nga Shkolla e Shëndetit Publik në Harvard TH Chan, tha: “Studimi ynë ofron prova të mëtejshme se marrja e yndyrave të pangopura me origjinë bimore mund të përmirësojë cilësinë e dietës dhe është një komponent i rëndësishëm në parandalimin e sëmundjeve kardiovaskulare”. 

postbck postbck

Recent Posts

Si të dallosh herët sëmundjen e mëlçisë?

    Mëlçia jonë ndeshet çdo ditë me një sërë substancash, shumë prej të cilave…

2 days ago

Tetë shenja në gojë që mund të jenë simptoma të diabetit

    Diabeti mund të mbetet i pazbuluar për shumë vite, sepse nivelet e larta…

2 days ago

Përse shumë njerëz po vendosin letra higjienike në frigorifer: Kur të dëgjoni arsyen, do të bëni të njëjtën

    Nëse nuk jeni në dijeni, letra higjienike në historinë e frigoriferit, sado e…

2 days ago

Keni hapur llogari të rreme? Kujdes, mund të ndiqeni penalisht…

Profilet e rreme që fshihen pas identiteteve të sajuara, mesazhe kërcënuese, shantazh, fyerje e gjuhë…

2 days ago

Keni mace në shtëpi? Ky rregull i ri mund t’ju kushtojë shtrenjtë

  Mijëra pronarë macesh në Britani rrezikojnë gjoba të majme, pasi rregullat e reja për…

2 days ago

Ligji i ri, kur hiqet patenta përjetë për shoferët problematikë

    Kanë hyrë në fuqi ndryshimet në Kodin Rrugor, të cilat ashpërsojnë masat ndaj…

2 days ago