Të gjithë e dimë që qumështi është i shkëlqyer për shëndetin e kockave, por mund t’ju mbrojë gjithashtu dhe zemrën. Sipas një studimi të ri, të botuar në “International Journal of Obesity”, pirja e një gote qumësht në ditë mund të përmirësojë shëndetin kardiovaskular.
Një grup studiuesish arritën në përfundimin se ata që konsumonin rregullisht qumësht dëshmuan një rënie prej 14 përqind të rrezikut për sëmundjen koronare të zemrës, si dhe nivele të ulëta të kolesterolit të mirë dhe të keq. Ekspertët janë të bindur se nëse qumështi konsumohet në mënyrë të moderuar ofron më shumë përfitime për shëndetin e zemrës.
Për një kohë të gjatë, besohej se produktet e qumështit japin një efekt neutral në shëndetin e zemrës.
Sidoqoftë, studimi sugjeron që produktet me bazë qumështi në të vërtetë ndihmojnë në luftimin e sëmundjeve kur konsumohen rregullisht. Kjo është gjithashtu e vërtetë për produktet e qumështit me shumë yndyrë, si kos dhe djathë.
OBSH-ja ka identifikuar familjet virale me rrezikshmërinë më të lartë për shkak të karakteristikave…
Eksperti i bimëve mjekësore, Ylli Merja, në emisionin “Rreze Dielli” në Report TV, shpjegoi…
Të ardhurat mesatare në Evropë do të ndryshojnë ndjeshëm në vitin 2026. Kur merret…
Shumë njerëz e shohin larjen e enëve si një detyrë të lodhshme – dhe…
Kur shtëpitë tona nxehen aq shumë gjatë ditës sa nuk mund t’i freskojmë vetëm…
Korporata Energjetike e Kosovës ka bërë të ditur se në kuadër të aktiviteteve të…