<div id="reklama-170x600">
    <script type="text/javascript">
        window.ANConfig = window.ANConfig || {};
        window.ANConfig.placements = window.ANConfig.placements || [];

        window.ANConfig.placements.push({
            adUnitId: 'reklama-170x600',
            propertyId: '104390',
            placementId: '840783',
            data: {
            },
            onLoad: function (adUnitId) {
                console.log('1', adUnitId);
            },
            onFail: function (adUnitId) {
                console.log('0', adUnitId);
                //fallback code
            },
        });

        (function () {
            if (!document.getElementById('ap-js')) {
                var ver = new Date().toISOString().split(':')[0].replace(/\D/g,'');
                var apjs = document.createElement("script");
                apjs.type = "text/javascript";
                apjs.async = true;
                apjs.setAttribute('id', 'ap-js');
                apjs.src = "https://central.gjirafa.com/js/ap-gjanout.js?v=" + ver;
                document.head.append(apjs);
            }
        })();
     </script>
</div>

Mirë apo keq, çfarë i bëjnë 3 kafe në ditë mëlçisë suaj?

Kafeja, kjo pije popullore mendohej për shumë kohë që shkaktonte sëmundje të zemrës dhe kancer. Por hulumtimet e reja në mbarë botën i hedhin poshtë këto pretendime dhe sugjerojnë se në të vërtetë kafeja është e dobishme për shëndetin tuaj.

Duket se për shumicën e njerëzve, pirja e kafesë mund të ndihmojë në mbrojtjen e mëlçisë, kontribuon në performancën e tyre dhe jetëgjatësinë. Ndërsa studiuesit pohojnë se 3 filxhanë kafe në ditë mund të formojnë një pjesë të një diete të shëndetshme dhe mënyre jetese.

Studimet e fundit nuk gjetën asnjë lidhje midis konsumit të kafesë dhe rritjes së rrezikut të sëmundjeve kardiovaskulare dhe kancerit.

Aktualisht besohet se pirja e kafesë mund të sjellë përfitimet e mëposhtme:

Mbrojtja nga sëmundjet e mëlçisë, duke përfshirë kancerin e mëlçisë.

Mbrojtja kundër sëmundjes së Parkinsonit.

Mbrojtja nga diabeti i tipit 2.

Rrezik më të ulët të depresionit

Disa studime madje sugjerojnë se kafja mund të reduktojë normat e përgjithshme të vdekshmërisë.

Por kujdes!

Sipas hulumtimit, pirja e sasive të mëdha të kafesë pa filtër ngre nivelin e kolesterolit. Por, të gjitha, studimet bashkëkohore për kafen tregojnë se për shumicën e njerëzve, përfitimet shëndetësore të kësaj pije antike janë më të mëdha se rreziqet.

Sa kafe mund të pini?

Të gjitha këto të dhëna inkurajuese nuk do të thotë që tani mund të pini sasi të pakufizuar të kafes. Si gjithmonë, moderimi është çelësi i shëndetit. Mosha, pesha, historia mjekësore dhe toleranca për kafen duhet të merren parasysh.

postbck postbck

Recent Posts

Shkencëtarët rusë: Vaksina kundër hantavirusit mund të kërkojë vite për t’u zhvilluar

  Një vaksinë kundër hantavirusit mund të zhvillohet në të ardhmen, por procesi i plotë…

8 hours ago

Eklipsi diellor më i gjatë i këtij shekulli po vjen dhe do të zgjasë më shumë se gjashtë minuta

  Eklipsi total diellor që do të ndodhë më 2 gusht 2027, do të jetë…

9 hours ago

Bankat e rrisin në 5 euro tarifën për pagesa brenda bankës

  Bankat në Kosovë e kanë ngritur në 5 euro tarifën për pagesat që qytetarët…

9 hours ago

Lodhjet e marramendjet e shpeshta, çfarë mund të tregojnë për shëndetin

    Sistemi nervor autonom kontrollon funksione jetike për të cilat zakonisht nuk mendojmë, si…

1 day ago

Në këtë ditë fillon faza e dytë e dezinsektimit në Prishtinë

  Komuna e Prishtinës ka njoftuar se nga 15 qershori do të fillojë fazën e…

1 day ago

Çfarë u ndodh veshkave kur jeni të dehidratuar?

  Nëse jeni shqetësuar ndonjëherë për shëndetin e zemrës ose të tretjes, është koha t’i…

1 day ago