Marrja e një tablete vitaminë C dy herë në ditë mund të ndihmojë në luftën ndaj diabetit të 2 tipeve të sheqerit në gjak, sipas një studimi të ri.
Studiuesit në Universitetin Deakin të Melbourne-it gjetën se marrja e dy dozave prej 500mg të vitaminës C pas ngrënies mund të ulin nivelet e sheqerit në gjak dhe të reduktojnë rrezikun e vdekjes nga sëmundja, transmeton lajmi.net.
Gjetjet e publikuara në revistën Diabetes, Obesity and Metabolism, gjetën se pjesëmarrësit kishin një rënie prej 36 përqind të niveleve të sheqerit në gjak pas marrjes së tabletëve të vitaminës C.
Pjesëmarrësit e studimit me hipertension gjithashtu kishin rënie të nivelit të presionit të gjakut duke marrë tabletat e vitaminës C, shtoi ai.
Studiuesit thanë se vitamina mund të shërbejë si një terapi shtesë e lirë dhe efektive në trajtimin anti-diabetik.
Historia e njerëzimit është e mbushur me protesta që kanë filluar si shprehje pakënaqësie,…
Fruti i arrës përmban deri në 60% yndyrë. Gjithashtu përmban karbohidrate, albumin, fosfor, kalium,…
Një vaksinë kundër hantavirusit mund të zhvillohet në të ardhmen, por procesi i plotë…
Eklipsi total diellor që do të ndodhë më 2 gusht 2027, do të jetë…
Bankat në Kosovë e kanë ngritur në 5 euro tarifën për pagesat që qytetarët…
Sistemi nervor autonom kontrollon funksione jetike për të cilat zakonisht nuk mendojmë, si…